Kicsit fából faskarikának tűnik, hogy az alapvetően szöveges hirdetéseket megjelentető rendszerben lehet képeket is rakni, de ez végülis nem egy annyira új dolog. A Google AdWords-ben is van lehetőség a szöveges hirdetési formán kívül mást választani, és az ETARGET-ben is volt már régóta logó elhelyezésére lehetőség.
Most az ETARGET bővítette a szolgáltatását, és a hirdetések mellé immár illusztrációt (magyarul képet) helyezetünk el. A kép mérete maximum 100x60 pixeles, formátum jpg lehet. (Ha a kép nagyobb, akkor belekicsinyítik). Így továbbra sem lesz mozgó, banner szerű a megjelenés, de a kép már igazán figyelemfelhívó lehet.
A megjelenések egyelőre az iwiw-en, és a myvip-en valósulnak meg, de a következő lépés az lesz, hogy a médiatulajdonosok választhatnak, hogy logós illetve képes hirdetés akarnak-e kitenni, vagy marad továbbra is a csak szöveges megjelenés. Ezzel a lépéssel értelemszerűen az eddigi plusz pénzbe kerülő logós megjelenések is ingyenessé válnak, vagyis csak a kattintások után kell fizetni.
Utolsó kommentek