Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Átverés vagy bénázás?

Címkék: onlinemarketing ebusiness

2009.03.09. hétfő 18:20 Konrad

Néha nehéz eldönteni, hogy amikor egy hirdetési elbaszást látok, az szándékos, és átverés áldozata vagyok, vagy egész egyszerűen csak elcseszett valamit a marketinges? A kedvencem az, amikor a hirdetett termék, amit épp meg akarok nézni, mégsem szerepel a kínálatban.

Erre most láttam egy nagyon jó példát. Az egyik nagy hazai internetes áruház brand az Extreme Digital (vagyis az edigital). Fut az Indexen egy rakat kampányuk (gondolom nem letöltés vagy idő alapon), amikben mindig valami konkrét terméket hirdetnek. Én mint felhasználó ilyenkor azt várom, hogy kattintás után azonnal a termék oldalára érjek, és azt akár meg is rendelhessem.

Ehhez képest rendszeresen abba futok bele náluk, hogy valamilyen listára dobnak, ahol akár több oldalon keresztül sorolják az árukat, és valahol közte van az is, ami engem érdekel. Értem én a koncepciót: ha érdekel az akciós, hirdetett termék, akkor nézzek körbe, hátha van másik is, ami tetszik.

De! Nem akarok keresni. Ha beesik ez a csomó felsorolás, lehet, el is megyek onnan. Oda kell rakni a szemem elé, hogy azonnal reagálhassak rá, és ezek után vagy e mellett legyen a többi is ajánlva. De basszus legyek már én, mint érdeklődő, mint potenciális vevő a fontos, ha kérhetem!

Viszont a mai dolog különösen zavar. Mutatnak egy akciós ajánlatot, majd a kattintás után az nem is kapható. Egész egyszerűen nincs az a termék!

A hirdetés (kattintásra látszik az egész):

Ez nem a landing, hanem annak a szűkítése Panasonic termékekre:

Abban az árban az a minőség egyáltalán nincs is. Most akkor vagy úgy fut a reklám, hogy elfelejtették leszedni, vagy simán becsalogatás történt. Mindenesetre az okoktól függetlenül ez bizony megtévesztés.

Nagyon elgondolkodom ilyenkor, mennyiben bízhatok meg egy ilyen cégben? 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr69991920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Több marad ... · http://www.penzgazda.hu 2009.03.09. 18:37:11

Biztos csak véletlen, hogy végig kell nézned sok más ajánlatot, mielőtt talán rátalálsz az akciós termékre, és az is biztos csak véletlen, hogy nem találtad meg az akciós termék.

Egy marketinges sosem tévesztene meg szándékosan egy látogatót vagy egy lehetséges vevőt, soha! Ez elképzelhetetlen! (Utópiában.)

Egyébként nem tudom hogy béna amatőrnek jobb-e lenni vagy csalónak.
Szerinted?

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2009.03.09. 18:53:51

@Több marad ...: Én az amatőrséget még megbocsájthatónak tartom, de a csalást már nem.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.03.09. 19:52:01

@sztahanov: Beléptem az oldalra, a banneren keresztül. 3x végignéztem a listát, amit kaptam. Aztán rászűkítettem, a felbontásra + a márkára. Akkor kaptam a berakott listát.
Lehet, valahol eldugva ott van? De akkor miért nem a landingen???

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2009.03.09. 19:53:11

@Konrad: en csak a keresot hasznaltam, mert adlinket nem adtal... semmi trukk nem volt, eskuszom.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.03.09. 19:54:58

@sztahanov: elhiszem neked :)
Akkor csak szimplán elbaszás? Nem ügyesek...

dezo · http://devaizoltan.hu/blog 2009.03.09. 21:13:18

Ha komolyan veszik azt, hogy mit, és hogyan reagál a közönségük, akkor ezek a dolgok valódi felmérési eredményeken alapuló, tudatos, üzleti döntések eredményei. Ha mégsem, akkor valóban "bénázás".

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.03.09. 22:34:46

nem tudom.. eddig amikor klikkeltem az index partnerére amit edigitalnak hívnak :) akkor mindig az a termék ugrott a képembe ami ki volt rakva a banneren. szerintem most elbaszarintották és nem át akarnak baszni.

Csáki István · http://www.csakiistvan.hu 2009.03.10. 15:48:18

Szerintem simán csak rossz a részletes kereső, ezért nem akadtál rá. A szabad szavas meg működik mint @sztahanov példájából láthattuk

tritel 2009.03.10. 18:41:01

Figyusz, nem kéne már az elbaszott mondataidat kihagyi és a szardobálásról leszokni?

tritel 2009.03.10. 18:42:17

Nem voltál te azelőtt ennyire alpári.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.03.10. 19:09:34

@tritel: de igen :) Egyebkent a blog pont a velemenyekrol szol.

Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2009.03.10. 19:20:28

Ez pont olyan, mint mint a Mammut 2. Összevissza vannak a mozgólépcsők, hogy az egész épületet körbe kelljen gyalogolnod, hogy a szintek között közlekedjél. Ezzel azt érik el, hogy vagy lifttel megyek, vagy átmegyek a Mammut 1-be és ott használom a mozgólépcsőt.


süti beállítások módosítása