Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A részvétel is fontos

Címkék: onlinemarketing

2009.06.11. csütörtök 21:44 Konrad

Nézegetem folyamatosan, hogy mennyire vagyunk lemaradva a világ fejlettebbik felétől. Reklámköltésben, arányokban, módszerekben - jól láthatóan évekkel vagyuk elmaradva az USA-tól, Angliától... nem beszélve a távolabbi keletről.

De vajon ez mennyire nagy baj? Egyrészt az, hiszen mennyivel jobban mehetnének a dolgok, ha itt is sokkal több internetező lenne, ha itt is sokkal többet költenének online reklámra. Másrészt viszont van ennek jó oldala is.

Egyrészt itt van előttünk a fejlődés lehetősége. És ez nagyon fontos: nemcsak tudjuk, hogy lesz fejlődés, hanem még az irányát is elég pontosan meg lehet mondani! Igaz, ez egyben lemaradást is jelent, hiszen egy Google-t vagy egy Youtube-ot lokalizálás után iszonyú nehéz beelőzni. De a folyamatok jól látszanak, a felhasználói viselkedés változásai megjósólhatóak, elég pontosan.

A másik nagy előnye a lemaradásunknak az, hogy van honnan tanulni. Ha az ember okosan figyel, követi a külföldi blogokat, tanul - akkor sokkal effektívebb (ezt imádom, sokkal szebb bullshit-ebb, mint magyarul: hatékonyabb) lesz az, amit csinál, és lássuk be, így lehet a hazai mezőny előtt járni egy lépéssel.

Mert a legtöbb online média munkás annyi melót kap minden nap, hogy se kedve, se ideje nincs képezni magát. Az a baj, hogy sokaknak igénye sem... Szerencsére vannak kivételek, így lehet értelmes vitákat folytatni blogokon, esetleg Twitteren, de ennyi.

Igazi szakmai műhelyek persze nem is lesznek, hiszen a követő magatartás nem egy kreativitásra ösztönző valami. Ez van.

Talán majd ha nem leszünk annyira lemaradva, nálunk is lesznek eredeti ötletek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr771179854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bréma · http://nagybajom.lap.hu 2009.06.13. 21:25:37

Sokan élnek abból kis hazánkban, hogy a külföldön, külföldről megszerzett tudást itthon árulják.

umcaumca 2009.06.14. 11:58:23

"Mert a legtöbb online média munkás annyi melót kap minden nap, hogy se kedve, se ideje nincs képezni magát. "

Az elég nagy baj... ha nincs kedve képezni magát, az talán azt jelentheti, hogy elvesztette az érdeklődést a szakmája iránt. Időt muszáj szakítani rá. Folyamatosan küldöm a kollégákat képzésekre, webináriumokat nézetek velük, pedig lenne az irodában is meló dögivel... De ha valaki lemarad, kimarad ugye :)


süti beállítások módosítása