Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (4) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (6) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mitől sikeres?

Címkék: onlinemarketing kampány

2009.09.25. péntek 21:23 Konrad

Érdekes problémába futottam bele így az ősz elején. Fut egy ügyfelemnek egy kampánya, azzal a céllal, hogy látogatottabb legyen a weboldala. Ugyanakkor az is elvárás volt, hogy valódi látogató érkezzen az oldalra - olyan, akit tényleg érdekel ez a téma.

A megoldás tehát két részből áll: olyan kampányelemek kellettek, amelyek látogatókat visznek, és olyan szűrő, ami miatt csak a valóban érdeklődők jönnek.

A dolog annyira jól sikerült, hogy egész egyszerűen nem tudják időre teljesíteni a kampányba szervezett weboldalak a kattintási számokat. Ugyanis a bannerben sikerült annyira jól szűkíteni, hogy kevesen kattintanak.

És akkor jön a kérdés: mennyiben lesz így sikeres a kampány? Sajnos nem érkezik darabra annyi felhasználó, mint amire számítottunk - de akik érkeznek, azok tényleg "jó" felhasználók. Lassan vége a hónapnak, pár nap, és értékelünk. Levonjuk a következtetéseket, tanulunk ebből az egészből, és legközelebb már jobb kampányt csinálunk.

Így végső soron mindenképpen lett értelme még így is az egésznek. A végösszeg pozitív lesz. 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr451407381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tothzoli · http://www.facebook.com/tothzoli 2009.09.26. 11:12:26

Hát lehet. Az ügyfélnek viszont nehéz megmagyarázni, ha neki nincs ügyfele az egészből. Mivel többször írtad, hogy kkv-kal foglalkozol, gondolom sokszor az ügyfélszám a fontos elvárás, és nem a látogató szám. Vagy rosszul gondolom?

szádba szarok 2009.09.26. 12:26:42

és ha nincs elég érdeklődő? az ügyfélnek nehéz megmagyarázni, hogy túlbecsülte a saját piaca méretét, ja. de ez nem a marketinges hibája, és nem is a nemügyfeleké.
ha több melót akar, foglalkozzon olyannal, amire van kereslet. addig meg a pofáját befogja.

Marr 2009.09.27. 16:27:09

Honnan lehet tudni, hogy a szűrő jó, és nem a látogatócsalogató kampányelemek hibásak?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.09.27. 17:46:19

@Marr: a konkrét kampány ismerete nélkül sehonnan. Mindenesetre a jelentkezők láthatóan jók (nem mennek el az oldalról 3 másodpercen belül), és a cél ez volt.

Magyar Márk 2009.09.28. 12:43:53

@Konrad: ezért lenne jó tudni a kampányról egy kicsit többet! Mondjuk ilyeneket: megbízó, budget, brief, felületek.. :D
okok, felébredtem! :)

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.09.28. 13:25:59

Hát ez borotvaélen táncolás. Ha profin szűrsz, nehéz megmagyarázni az ügyfélnek a satnya létszámot. Bár ha van elég konverzió.... Az a tapasztalatom, hogy az ügyfelek szívesebben látják azt, hogy 30.000 látogatóból 100 vásárolt, mint azt, hogy 300-ból 10. pedig hát ugye az utóbbi ütősebb. Nem azt mondom, hogy nem kell a végletekig szűrni, dehogynem. Kell. Amennyire csak lehet. Csak az ügyféllel nehéz megértetni, hogy ezek nem is olxyan rossz számok. Mert a nagyobb számok jobban néznek ki, vagy nem tudom miért...

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2009.09.29. 18:19:49

Na, erre konkrét élményeim vannak.
Nagyon aggasztó tud lenni az alacsony érdeklődőszám, bár ez online azért kiegyensúlyozható egy feliratkoztatással és aztán egy kétoldalú kommunikációval.
Ha online hirdetünk, mindenképp kell mögé valami, amivel véleményeket, gondolatokat kapunk vissza.
Nekem is fut hirdetési kampányom kettő is, mindkettő feliratkoztatásra van. Mindkettő mögött egy rendszer van, oké, ez online nem egy kirívó eset.

Ami viszont érdekes: elkezdtem variálni az egyik hirdetést, hogy több feliratkozót hozzon. Jöttek is. De elkezdtek problémázni: mikor kapják meg ezt, miért nem írok arról, különben is, fogalma sincs, hogy került erre a listára. Mivel előtte 5 hónapon keresztül nem volt példa, hogy bárki reklamáljon (sőt, a hálálkodó, köszönő levelekhez vagyok hozzászokva), mindig megnéztem a feliratkozás időpontját, ha valami reklamáció érkezett.
Stimm, a feliratkozónövelő akcióm eredménye volt...

Visszavettem az eredeti felállásra a dolgokat (kulcsszavakat töröltem, és a napi keretet is vissza vettem!), és minden visszakerült a régi kerékvágásba.

Szóval lehet turbózni az eredményeket, de abban nincs köszönet!
Csakis így szabad hirdetni, ahogy leírtad: legyenek karcsúak - optimálisak - az eredmények, de azok plusz költségeket és problémákat sem generálnak.


süti beállítások módosítása