Érdekes problémába futottam bele így az ősz elején. Fut egy ügyfelemnek egy kampánya, azzal a céllal, hogy látogatottabb legyen a weboldala. Ugyanakkor az is elvárás volt, hogy valódi látogató érkezzen az oldalra - olyan, akit tényleg érdekel ez a téma.
A megoldás tehát két részből áll: olyan kampányelemek kellettek, amelyek látogatókat visznek, és olyan szűrő, ami miatt csak a valóban érdeklődők jönnek.
A dolog annyira jól sikerült, hogy egész egyszerűen nem tudják időre teljesíteni a kampányba szervezett weboldalak a kattintási számokat. Ugyanis a bannerben sikerült annyira jól szűkíteni, hogy kevesen kattintanak.
És akkor jön a kérdés: mennyiben lesz így sikeres a kampány? Sajnos nem érkezik darabra annyi felhasználó, mint amire számítottunk - de akik érkeznek, azok tényleg "jó" felhasználók. Lassan vége a hónapnak, pár nap, és értékelünk. Levonjuk a következtetéseket, tanulunk ebből az egészből, és legközelebb már jobb kampányt csinálunk.
Így végső soron mindenképpen lett értelme még így is az egésznek. A végösszeg pozitív lesz.
Utolsó kommentek