Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (5) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (7) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (7) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Keresőhirdetés vagy keresőoptimalizálás?

Címkék: internethungary2009

2009.10.15. csütörtök 14:08 Konrad

A keresőmarketinges blokkot kellett az idei Internet Hungary-n felvezetnem egy kezdő előadással. Ennek címe a fenti kérdés, és mivel felvezető előadásról volt szó, pontos választ nem is adok rá.

Az előadás inkább gondolatébresztő. Az volt a célom, hogy lássunk néhány tényt és néhány érvet a megoldásokról, és vegyük észre: a pontos választ csak a feladat ismeretében lehet megadni.

Íme az előadás (ami nem, nem 70 oldal valójában, csak elemeiben jelenik meg, ahogy előadtam):

 

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr531451905

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Adwords vagy SEO? 2009.10.21. 08:41:45

Érdekes kérdés, hogy a weboldalunkhoz mit válasszunk? A biztos helyezést vagy verítékes munkát? A Google világuralomra törésének első jelei voltak, mikor szépen elkezdték eltiltani a versenyhelyzetet felrugó és pofátlanul optimalizáló cégeket. Első áld...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2009.10.15. 14:12:48

Ez így most, nagyon minimalista stílusú karakteres invázió.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.10.15. 14:20:54

@Barát Csaba: mivel ez egy előadás és nem tanulmány vagy könyv... Én nem szoktam a slideokra megírni a szövegemet, csak a vázlatot.

KKovacs42 · http://www.kkovacs.eu/ 2009.10.15. 14:39:26

Nem azért, Konrád, de ez qrva jó lett.

Gratula!

Kristóf

Fehér Márton (OMA) · http://www.online-marketing-akademia.hu/ 2009.10.15. 15:36:27

Hát igen, nem lehet az almát a körtével összehasonlítani. Mindegyik kell, ha jól csináljuk kiegészíti egymást a SEO és a fizetett keresőhirdetés. Ne felejtsük el, hogy a PPC hirdetések nem csak a keresőfelületeken jelenhetnek meg, hanem az ún. tematikus oldalakon, amit ugye SEOval nemigen tudunk támadni.

Magyarországon (még) nagyobb a respektje az organikus találatoknak a fizetett találatokkal szemben, de az USÁ-ban vagy Kanadában a fizetett hirdetéseket szeretik jobban az internetezők. Egyszerűen azért mert nálunk még a hirdetők nem olyan ügyesek, ott meg igaz az, hogy aki fizet a megjelenésért, az odafigyel arra, hogy jó minőségű, releváns hirdetéseket futtasson.

Erről szólt egyébként nemrég egy bejegyzésem:
www.online-marketing-akademia.hu/blog/2009/10/keresooptimalizalas-google-adwords/

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.10.15. 15:41:14

@Fehér Márton (OMA): ugye a tartalmi hálózat az nem search hirdetés, ezért nem volt róla szó. Ellenben ez: "az USÁ-ban vagy Kanadában a fizetett hirdetéseket szeretik jobban az internetezők" meglepett. Kérlek, adj meg olyan forrást, ahol erről írnak. Én eddig csak pont az ellenkezőjéről olvastam.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.10.15. 15:48:01

Nekem tetszik is meg nem is. Kicsit alap dolognak tartom egy nívós konfhoz képest... Túl evidens tartalmak is találhatóak benne. De alapvetően tetszik!

Fehér Márton (OMA) · http://www.online-marketing-akademia.hu/ 2009.10.15. 15:55:52

@Konrad: forrás: egy kanadai egyetemi proffal folytatott skype beszélgetésem... :-)

Ő azzal magyarázta, hogy ott annyira túl vannak egyes témák SEOzva, sok a csak SEO célból létrehozott oldal (linkgyűjtemény, link katalógus), hogy vannak témák ahol fizetett hirdetések relevánsabbak és megbízhatóbbak.

Sajnos nem találtam én sem írásos nyomát ennek, de van benn logika. Ha valaki talál ilyen hivatalos kutatást ossza meg velem is!

GálKristóf · http://www.klikkmarketing.hu 2009.10.15. 16:12:15

Szerintem rossz hozzáállás az, hogy dönteni kell: ez VAGY az. Az igazi megoldás az ez ÉS az egyszerre, és a kérdés az, hogy milyen arányban. Az arány persze lehet 0 vs 100 is valamelyik javára, de a prezentációból számomra az jött le, hogy kvázi dönteni kellene a kettő között.

GálKristóf · http://www.klikkmarketing.hu 2009.10.15. 16:13:36

Még annyi, hogy tapasztalataim szerint közel sem egyértelmű az, hogy (itthon legalábbis) nyilvánvalóan reklámnak tekintik a fizetett találatokat. Nem mindenkinek nyilvánvaló ez (megkockáztatnám azt is, hogy óriási hányadnak nem nyilvánvaló), különösen a kiemelt hirdetési zónában (= 1-3 hely az organikus találatok fölött).

dX 2009.10.16. 21:42:21

előadáshoz remek lehetett (vázlat csinos képekkel) épen ezért így szinte élvezhetetlen :(


süti beállítások módosítása