Arról már jópár hónapja írtam, hogy az online marketing alapvetően két nagy területre szétválasztható, elsősorban a cégek nagyságától illetve az internethez való viszonyuktól függően (ez a felosztás egyébként általában a marketingre is igaz). Ez a két nagy csoport pedig…
Félelmeink
Címkék: internetes fejlesztések hónap
2009.05.08. péntek 19:01 Konrad
27 komment
Online reklámköltés, USA, 2008. december
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány
2009.05.07. csütörtök 21:21 Konrad
Az USA legnagyobb online hirdetői a költések alapján, 2008. december. Az adatok a TNS Media Intelligence-től származnak. Top 50 Internet Advertisers by Media Value,December 2008PositionAdvertiserMedia Value($000)Sector1Scottrade: Online70,242.3Fin2Scottrade Stock Brokerage: consumer…
2 komment
Ez mindennek az alja
Címkék: wom
2009.05.06. szerda 18:47 Konrad
Kellene valami minőségbiztosítás ebben a reklámszakmában, mert úgy tűnik, minden szart el lehet adni ebben az országban... A TV2 igazi sajtóközleményben jelentette be, hogy milyen hűdeszuper flash mob-ot sikerült csinálnia az újabb jövőbeni bukta műsorának.Ezt írják:A flash…
45 komment
Szar van a palacsintában?
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány
2009.05.05. kedd 19:19 Konrad
Rabbit ír a blogjában arról, hogy hogyan alakult az első negyedéves online reklámköltés a tavalyi adatok tükrében. Ő pontosan magyarázza a módszert, a hátteret, a számokat, és három fontos táblázatot is közöl. Nem fogom megismételni az ott leírtakat, akit érdekel, nézze meg…
3 komment
Reklám-etika a válságban
Címkék: onlinemarketing
2009.05.04. hétfő 16:08 Konrad
A reklámnak az a célja, hogy eladjon. Minden áron. Az a lényeg, hogy aki a reklámot látja, akire hat a reklám, az úgy döntsön, hogy ő vásárol. A reklám célja a befolyásolás. Aki mást mond, az becsapja magát is.Éppen ezért a reklámokat szabályozzák. Nem lehet akármit és…
Utolsó kommentek