Ott hagytam abba, hogy a gif szépen háttérbe szorult, és a flash vált a bannerek meghatározó formátumává. De mi ennek az oka? Mi is ez a flash dolog?Kezdjük ott, hogy a kép megjelenés, mint amilyen a gif is, elsősorban statikus valami. Vagy statikus és nem változik, vagy statikus…
Banner formátum, 2. rész: Vektort a bannerbe!
Címkék: onlinemarketing kreatív banner hónap
2009.01.18. vasárnap 21:38 Konrad
Szólj hozzá!
Fókuszálj!
Címkék: onlinemarketing
2009.01.16. péntek 21:49 Konrad
Vagyis tudd, hogy mi az üzeneted. Az utóbbi időben több olyan céggel is találkoztam, amelyiknek egészen elfogadható szolgáltatásai vannak, de a kommunikációjuk legnagyobb hibája, hogy maguk sem tudják, mit akarnak. Persze mindig van, amit éppen akarnak, de ez az "éppen…
1 komment
Válságkommunikáció: hogyan mélyítsük el a válságot?
Címkék: blog
2009.01.15. csütörtök 18:59 Konrad
Amikor arról beszélek egy ügyfélnek, hogy a blogokkal foglalkozni kell, akkor nemcsak arra gondolok, hogy írni kell saját blogot és azt "gondozni". Hanem arra is, hogy figyelni kell a többi blogot, nem írnak-e benne a cégünkről.Oké, figyeljük a blogokat. De mit tegyünk…
8 komment
Banner formátum, 1. rész: a gif
Címkék: kreatív banner hónap
2009.01.14. szerda 21:14 Konrad
Manapság a bannert mindenki a flash technológiával azonosítja, pedig ez egy olyan általánosítás, ami több ok miatt sem igaz.Először is, nem minden banner, ami flash, másrészt nem minden banner flash formátumú. Az előbbire egyszerű példa, hogy flash-ben magyarázó képeket,…
7 komment
Mondj nem-et...
Címkék: onlinemarketing üzlet
2009.01.13. kedd 19:22 Konrad
...ha kell. Az esetek nagy részében az interneten el lehet érni a kereskedelmileg fontos célcsoportokat, de vannak kivételek. Egészen pontosak akkor vannak kivételek, ha a célcsoport mellé olyan konkrét cél is társul, ami már nem valósítható meg.Ha például a mikrovállalkozásoknak…
5 komment
Csajjal eladni
Címkék: statisztika látogatottság weboldal
2009.01.12. hétfő 17:56 Konrad
Biztosan tudnom kellene, ki az a Dundika, de fájdalom, én ezeket a címlapcsajokat és egyéb szórakoztatóipari munkásnőket remekül keverem. Egy biztos: sokan vannak, akik ismerik. Sőt, ahogy kinéz, sokaknál napi "olvasási élményt" is okoz a kis hölgy.Történt ugyanis, hogy…
Utolsó kommentek