A kattintás az aktuális csodafegyver a kampányokban. Kattintás alapon veszünk mindent, amit csak lehet: szöveges hirdetést, keresőhirdetést, bannert, lassan már a tévében is ezt akarjuk viszontlátni.Ezért persze mindent kénytelenek beárazni a portálok kattintás alapján is, és…
"Kattincsá!"
Címkék: onlinemarketing kampány
2009.06.12. péntek 17:08 Konrad
20 komment
A részvétel is fontos
Címkék: onlinemarketing
2009.06.11. csütörtök 21:44 Konrad
Nézegetem folyamatosan, hogy mennyire vagyunk lemaradva a világ fejlettebbik felétől. Reklámköltésben, arányokban, módszerekben - jól láthatóan évekkel vagyuk elmaradva az USA-tól, Angliától... nem beszélve a távolabbi keletről.De vajon ez mennyire nagy baj? Egyrészt az, hiszen…
2 komment
Online marketing és offline kapcsolatok
Címkék: onlinemarketing
2009.06.10. szerda 22:53 Konrad
Ebben a webkettes, közösségi internetes, mindent-az-interneten csinálunk, bullshit özönű világban hajlamasok vagyunk azt gondolni, lassan elérjük azt az állapotot, hogy néhány megabit adatfolyammal és egy soha-ki-nem-merülő akkumulátorral minden üzleti ügy megoldható.(De jó kis…
11 komment
A fa északi oldala...
Címkék: onlinemarketing
2009.06.09. kedd 23:10 Konrad
Vagy legalábbis majdnem az. A MOHI.A Magyar Online Hirdetői Index.Élt: 5 évet.Meghalt 2009-ben, a gazdasági válság miatt.A halál oka: álságosság.Vajon valóban ennyire félelmetes az igazság, hogy nem merjük kimondani? Ez ilyen babonás izé, hogy ha nem beszélünk róla, ha nem…
6 komment
Mad Avenue Blues
Címkék: ajánló humor
2009.06.09. kedd 09:59 Konrad
5 komment
KGFB kampány vég?
Címkék: kampány keresőmarketing keresőoptimalizálás
2009.06.08. hétfő 23:25 Konrad
A hazai keresőmarketing világában a gépjármű kötelező felelősségbiztosítási kampány kiemelten fontos. A keresőhirdetések esetében olyan iszonyúan magas költések voltak, amik miatt több cég is át tudta lépni a bűvös 100.000 USD/90 nap költést, így megkaphatta a Google…
Utolsó kommentek