Nem szeretem azt, ha valaki tudja tutit. Ezt már jó sokszor leírtam, de valahogy az élet rendre megerősíti ezt. Egész egyszerűen nem lehet ész nélkül használni a már bevált módszereket, mert könnyen koppanhatunk. És ami működik az egyik kampányban, az nem működik a másikban...
A konkrét példa most éppen az AdWords. Egy konkrét szakterületen működő webáruház hirdetéseit kezeljük, és eredményesen: egész egyszerűen fel kellett függeszteni a kampányt, mert 2 nap alatt sikerült az egy havi forgalmat (majdnem) hozni, és a logisztikai háttér ehhez már majdnem kevés.
Eközben egy szintén normál fogyasztói körnek szóló hirdetéssel szenvedünk: nem tudjuk elérni azt a konverziós arányt, ami már legalább elfogadható lenne.
Pedig mindkettő Google AdWords, kb. ugyanakkora költéssel, és nagyon hasonló gondoskodással is. De nincs királyi út: ami bejön az egyiknek, nem jön be a másiknak.
Utolsó kommentek