Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Média Hungary összefoglaló

Címkék: mediahungary2010

2010.05.19. szerda 21:21 Konrad

Az biztos, hogy az idei, 15. Média Hungary emlékezetes lesz. Ha másért nem is, de a helyszín változása miatt mindenképpen. De nemcsak annyi történt, hogy plusz fél napnak és egy új helyszínnek örülhettünk. 

Az idei Média Hungary egyértelműen eltolódást mutat az egyes médiatípusok között. Miközben a rádiók teljesen súlytalanná váltak (igaz, Csiszár Jenő ott celebeskedett mindkét nap), és a nyomtatott sajtó jobbára arról kellett meséljen, miért is nem fog meghalni a Gutenberg-galaxis, addig a tévék és az internetes mindenfélék szárnyalnak.

A második nap délelőttjén például média jelenéről volt egy érdekes páros előadás (ezt követtem a Facebookon is), ami nekem annyira tetszett, hogy meg fogom próbálni megszerezni az anyagot. Főleg az USA piacot bemutató kutatás eredményei voltak nagyon érdekesek: például a tévénézés növekedőben, az okostelefonok szárnyalnak, stb.

Az Y terem (ahol jobbára internetes témák voltak, de szerencsére nemcsak azok: sok kutatásos előadás is volt) idén nagyon hasznos volt: a Meroving mutatott szemkamerás vizsgálati eredményeket, ma pedig az Adverticum mutatta be a saját retargeting megoldását (ami pl. böngésző független, vagyis ha valaki böngészőt vált, akkor is képes látni, hogy már volt a vizsgált oldalon). Nekem még nagyon érdekes volt az Y terem utolsó vitája is, ahol hazai kutató cégek képviselői beszélgettek. Hosszas vitát váltott ki a "csináld magad" (DOY, do-it-yourself) kutatási megoldások témája: jó-e az, hogy van ilyen megoldás, mennyiben fogja lerabolni a kutatási piacot, mennyiben lehet kapni így olyan eredményeket, amelyek tényleg felhasználhatóak.

A twitter egyébként nagyon szépen pörgött, az #mh10 címke élt és működött, akit jobban érdekel, mi történt, annak érdemes ezt végignéznie.

Végül néhány apróság, hogyan láttam én az idei MH-t:

  • A konferencia meglepetése: sokkal több internetes ember volt, mint eddig bármikor.
  • A konferencián elhangzó legérdekesebb kérdés számomra: vajon a Facebook a "like" gombot mennyiben használja forgalmi adatok gyűjtésére?
  • A konferencián a legrosszabb: egyértelműen a szállás volt. A nekem kiutalt nem téliesített hotelben hideg volt, és valahogy a késő hetvenes évek stílusa nem jön be...
  • A konferencia tanulsága: nem helyszín, hanem a tartalom és főleg a résztvevők számítanak.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr372016531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.05.19. 22:14:06

Hát igen...emlékezetes. Megmondom őszintén én nem is értem a Generál -t. Na mindegy.

A Csiszár meg ott lakik a közelben, vitorlázáshoz nagy szél volt, szval még jó hogy elmegy :) (Meg egyébként az egyik kereskedelmi rádió tanácsadója...)

eviblyy 2010.05.19. 22:24:26

Egyetértek, én is így láttam nagyjából minden, és a remek, remegő ablakú Hotel Marina szállót nagyon megszenvedtük. :-)

A kutatós vitában kifejezetten zavart, hogy totálisan nem a meghirdetett témáról beszélgettek és egy idő után átment az egész egy össznépi nyavalygásba, ami kifejezetten irritáló volt. Teljes nihilizmus, kesergés, és sztem mindennek a rossz, hozzá nem értő moderáció volt az oka.

De kb. ez volt az egyetlen csalódás, tényleg jó előadások voltak.

syck · https://twitter.com/sycko 2010.05.20. 12:28:59

twitteren kovetve a legjobban az smsfal tetszett :) sajnos irni nem sikerult ra...

doy az typo, vagy vmi miatt nem a diy rovidites volt hasznalva?

azabaj 2010.05.20. 16:07:45

"ma pedig az Adverticum mutatta be a saját retargeting megoldását (ami pl. böngésző független, vagyis ha valaki böngészőt vált, akkor is képes látni, hogy már volt a vizsgált oldalon)."

és mégis hogyan? komoylan kérdezem.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.05.20. 16:35:12

@azabaj: egyáltalán nem szeretnélek lepattintani, de itt van az előadás: adserver.blog.hu/2010/05/19/remarketing_retargeting_behavioral_targeting_and_more , és szerintem ott ők kapásból tudnak válaszolni.


süti beállítások módosítása