A közösségi média jelenlét jelentősen felemelte a számítógéphez értő bölcsészek értékét. De tényleg. Ha a közösségi médiában kommunikálni akarsz, akkor tudnod kell írni. Ez az írni tudás persze több dolgot is jelent.
Egyrészt érdemes helyesen írni (legalábbis minél inkább helyesen). Ha ez nem sikerül, akkor máris jönnek a "helyesírás-nácik" (by Kelt), és a fejedre olvassák a hibáidat, persze ezzel kicsit szétverve az írásod lényegét.
Aztán érdemes jól fogalmazni. Az olyan nagyon hosszú, több részből álló, belső logikát néha elvesztő, kicsit nehezen emészthető, döcögős körmondatok, mint ez is, érthetetlenné teszik az írást.
Meg persze be kell tudni csomagolni azt az üzenetet, amit át kívánunk adni. Ehhez persze már nem elég írni tudni, sokat segít, ha valaki tanult pl. marketing pszichológiát. Vagy érveléstechnikát. Vagy ilyesmit.
A lényeg: ha tudsz írni, akkor önmagában ezzel nagyon jó lehetsz a közösségi médiában. Lehetőséged van rendesen átadni a gondolataidat, rendesen felépíteni az üzeneteidet. És ez egyre fontosabb lesz.
Utolsó kommentek