Néhány hete eltűnt az ETARGET-en belül az iwiw és a MyVip területi célzásának a lehetősége. Mivel mi szoktuk volt ezt használni, ezért fel is tettem a kérdést, mi történt? A válasz az volt, hogy nyugi, dolgoznak rajta.
Aztán jött a levél: lehet tesztelni! Már nemcsak ezen a két portálon, hanem az összesen lehet területre célozni! Nézzük, hogyan:
- A célzás IP alapú. Ez azt jelenti, hogy egy hazai IP lista alapján lett kialakítva a szűrés, ami kellően pontatlan: lehetnek kisebb elcsúszások, hiszen a hazai IP kiosztás nem feltétlenül területi alapon történt. Ugyanakkor a Google is így működik, tehát akiknél a Google célzása bejött, annak az ETARGET megoldása is jó lehet.
- A területi célzás egy újabb kiegészítés, tehát marad a többi beállítás: például a kulcsszavas célzás.
- A területi beállítás a fiók egészére vonatkozik, vagyis ha több kreatívval több különféle célzást akarunk (pl. egy országos Budapest nélkül és egy Budapest), akkor több fiókot kell nyitnunk. (Ez nem annyira jó megoldás, de az ETARGET alapvetően kkv eszköz, és ott az a jellemző, hogy egy debreceni cég Debrecen környékén akar hirdetni.)
- A célzás alapja a megyék illetve Budapest, vagyis csak ezekre lehet szűkíteni.
- A célzás beállítása a Beállítások menüpont alján a Régió szerinti célzás pontban érhető el.
Utolsó kommentek