Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Gagyitévék reneszánsza?

Címkék: onlinemarketing

2010.09.20. hétfő 23:01 Konrad

Miközben olyan kultúráért felelős minisztert kaptunk, hogy azt megemlegetjük, valahogy olyan érzésem van, nem veszik a lapot a nagy kereskedelmi tévék: nekik újra Mohács kell.

Ez annak kapcsán jutott az eszembe, hogy a Kreatív főszerkesztője, Szigeti Péter fontosnak érezte megemlékezni a Való Világ újabb évadjáról, ráadásul az alábbi tartalommal:

Úgy tűnik, hatalmas szívességet tesz a piacnak idén ősszel az RTL Klub, ráadásul minden bizonnyal úgy, hogy ők sem járnak majd rosszul, sőt. Az, hogy az országos kereskedelemi csatorna bejelentette, hogy újraindítja eddigi legsikeresebb valóságshow-ját, a Való Világot, nemcsak a műsorban majdan dolgozó számtalan operatőrnek, sminkesnek és díszletmunkásnak jelenthet komoly örömöt, hanem a hazai bulvármédia-gépezet RTL Klubtól – jogi értelemben – független szereplőinek is. Lássuk be: a hazai celebvilág végtelenül megfáradt, (...)

A kereskedelmi médiát részben az általa generált sztárkultusz élteti: a példányszám, a nézettség és a kattintásszám, no meg az ezektől koránt sem független bevételek karbantartásához szükség van az újabb és újabb arcokra, akikről újabb és újabb izgalmas és érdektelen történeteket lehet elmesélni.

Amikor a cikket elolvastam, már biztosan tudtam, nem hagyhatom szó nélkül. Aztán három napot gondolkodtam rajta. Egyrészt nem tudom, mennyi a cikkben az irónia. Ha jó kedvem van, azt mondom, át van vele itatva, és a vitriol ott érezhető minden szavában, sőt, minden szóközében. De ha rossz kedvem van, ha megnézem, mi történik a hazai kereskedelmi tévék háza táján, akkor meg azt gondolom, ez egy erősen kertévé párti írás, sőt, RTL Klub párti, kellően barna nyelvvel és magas szervilizmussal.

A valóság biztos, hogy a kettő között lesz. És talán - talán! - inkább az iróniát érzem ki, azt akarom kiérezni belőle. Mert hogyan is lehetne annak örülni, hogy a nyakunkba kapunk újabb ál-sztárokat, műanyag celebeket? Hogyan is lehet annak örülni, hogy a valódi teljesítményektől mentes, ámde külcsínyben gazdag műsorok újra hónapokig uralni fogják a közbeszédet az óvodától a nyugdíjas otthonokig bezárólag?

Másrészt tökéletesen megértem a cikk gondolatmenetét. Sőt, tovább megyek: a hazai celebek nagyon pontosan és nagyon fájdalmasan rámutatnak arra, mennyire sekélyes, kisstílű a világunk. Ez az ország, ez a város. Ez jutott nekünk.

"Vidéki város, vidéki ország, rosszkor születtél rossz helyen." - milyen igaza van Hobónak! Ott tartunk, hogy mára örülnünk kell annak, ha az egyik vezető média újraindítja a valaha volt legbotrányosabb és leginkább megosztó műsorát! Hiszen:

az RTL Klubnál úgy érezhetik: látják a válság végét, van már értelme viszonylag drága, napi rendszerességgel jelentkező, ráadásul hetente nagyobb szabású megjelenést is kívánó, élő műsorfolyamban gondolkodni.

Tehát amint kijövünk a válságból, amint van egy kis szabad tőke, rögtön friss vért kell csorgatni a bulvárgépezetbe!

Ez kell nekünk? Ettől lesz jobb a média, ettől lesz jobb a reklámszakma élete? Valóban az übergagyi, a cukrozott, mázos gumicumi az, ami most és itt kell? Vagy megint a kertévék diktálnak, és nincs menekvés, a világ oda tart, amit ők felmutatnak? 

A Való Világ és a Big Brother sikereit követő években a kereskedelmi tévék műsorai sokkal konszolidáltabbá váltak. Bejött a sorozatok világa, minden este minden műsorsávban amerikai sorozatok futottak és futnak. A nézői szokások átálltak az ilyen szemtorna konzervekre, és láthatóan jól elvolt mindenki azzal, hogy importált filmeket adjanak-nézzenek. Aztán ez idén már annyira jellemzővé vált, hogy bármikor sikerült RTL-t vagy TV2-t nézni, ott vagy sorozat ment vagy valami álhíradó. Ja, és bulvárhíradó. Alig volt kivétel. És igen, kezdett már kicsit unalmassá válni a dolog...

Ezt fogja akkor most feldobni a két sztárgyár zenés vetélkedő mellett a bulvárnak is termelő Való Világ. Örülhetünk neki, igazán. De tényleg.

Vagy mégsem?

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr932311382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.09.20. 23:24:52

Az RTL vezetése úgy gondolkodik, hogy a műsor idő kitöltésének költsége/nézetiség arány a valóságshownál nagyon jó. Az elkészítése viszonylag nagyon olcsó, viszont ehhez képest a nézettség nagy, így elég jó áron lehet sugározni a reklámokat alatta, így végül szép nyereséget fog hozni a dolog.

Mr.Insider · http://insider.ruul.hu 2010.09.20. 23:53:46

Ez a jelenség csak abban a társadalmakban megy, ahol még az online nem meghatározó. Ahol már meghatározó, ott a szellemi elit részére már nem 'élmény' és kihívás az ilyen celebgyárról való gondolkozás, bloggolás vagy éppen protestálás.

Mikor látsz a TED-en előadást az USA-beli celebekről? Mikor olvashatsz a Wiredben cikkeket a bulvár sajtóról? -- hát sohasem...

Ez szerintem a honi médiaelit online tudatlanságát is jelenti, hogy ez zavar vagy foglalkoztat minket... Az USA-ban ez már régen nem zavar senkit, sőt nem is szalonképes téma. Még blogba se nagyon kerül be az ilyesmi. Itthon nemhogy szalonképes, hanem úgy gondoljuk, ez a média vezértémája. Ez a honi média nagy történése. De miért?

Ime egy USA-beli media driver téma, a legendás Chris Anderson friss előadásában... ott ez tematizál és ez gondolkoztat (pont ma találtam):

edition.cnn.com/2010/OPINION/09/19/anderson.youtube.innovation/index.html

dezo · http://devaizoltan.hu/blog 2010.09.21. 08:40:11

Prospero-nál a pont.
Nagyon magasról nem érdekel, hogy mi történik a kereskedelmi tv-knél.
Addig megy a mocsok, amíg arra van igény. Az nézi, aki akarja. Szerencsére, még nem kötelező.
:)

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.09.21. 10:17:04

@Prospero: teljesen igazad van az amerikai médiapiaccal kpcsolatban. Csakhogy ez a magyar médiapiac, és azért az beláthatjuk, hogy a kettő közt nem kis különbség van. Hogy ez jó-e vagy rossz, azon el lehet vitatkozni természtesen.
@Konrád: Bocs, de az RTLpárti, Tv2párti, internetpárti, nyomtatottsajtó-ellenes, kistévékirányába elfogult stb felvetésekre reagálni sem igazán látom értelmét.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.09.21. 10:28:37

@szigetipeter: Bocs, de tényleg érdekelne, mennyi volt az írásodban az irónia. És ne vedd személyes megtámadásnak, csak és kizárólag a cikkben leírtakra reagáltam, semmi másra.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.09.21. 10:31:46

@konrád: mondjuk én továbbra sem a kereskedelmi tévék feladatának érzem a magyar kultúra megmentését, de attól még sok.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.09.21. 10:39:29

@szigetipeter: direkt nem írtam arról, mit kellene adnia a kertévéknek. Sőt, igazán arról se, hogy jó-e vagy sem ez a mostani helyzet. Nekem nem tetszik, de ez egyéni szoc. probléma. Ugyanakkor azt látom, hogy egy-egy ilyen műsor mennyire be tud szivárogni a mindennapokba. És amikor már az óvodás gyerekek egy része is a VV-t és a BB-t nézte, akkor eljutottam odáig, hogy igen, ez önmagában már nemcsak szórakoztatása, a _hatása_ sokkal mélyebb.

Chaos · http://www.videosmart.hu 2010.09.21. 10:56:40

Nyilván nem megoldás a kérdés átfogó jellegét tekintve, pláne, mert mindannyian ebben az "iparban" dolgozunk hellyel közzel - de mint néző, már nem nagyon van más választásod, mint kikapcsolni. Nem át, hanem ki. Gyakorlatilag teljesen megvalósult az amerikai álom, a reklámok szünetében van 10-10 perc néznivalód, közte FMCG.
Viszont remek megoldás a meghirdetett műsor időpontjaiban átváltani a noteszgépre, ugyanakkor és ugyanazt a sorozatot nézni. :)

sajto@ - sajtokukac.blog.hu 2010.09.21. 12:17:39

Nagyon jó hír. A Daróczi-Stohl Buci-Liptai Claudia Blikkcikkekbe már úgyis belefáradtunk.

Vanek B. Eduard 2010.09.21. 14:45:28

@szigetipeter: egyfelől igaz, hogy "nem a kereskedelmi tévék feladatának érzem a magyar kultúra megmentését", másfelől viszont az igényszínvonal további erodálódásához vezetnek ezek a műsorok; magyarul: minnél több fossal tömöd a népet, annál fosabb fosra lesz "igény".

Dr Kangörény 2010.09.21. 15:26:59

Ti még emlékeztek azokra az időkre, amikor nem voltak kereskedelmi tv-k?
Én emlékszem.
Az MTV csak úgy sugározta a magas kultúrát. Nem is nézte senki.

A kereskedelmi tv-k csak kiszolgálják az igényeket.

Napkutya 2010.09.21. 15:32:52

Én úgy gondolom, a kereskedelmi televíziózás műsorainak kb. annyi köze van a kultúrához, mint egy újsághirdetésnek, mondjuk az Öreg halász és a tengerhez.

Mindkettő betűkből áll, egy ideig megragadja a figyelmet,van eleje-vége. A különbség csak az, hogy az egyikre emlékszel még öt év múlva is, a másikat meg háromszázszor kell belenyomni az értetlen pofádba, hogy egyszer végigszenvedd.
(Mindenki döntse el, mit, mivel hasonlítottam.)

A nagy gond az arccal van. Mindkettő szerzője talentumnak tartja magát, és mindkettő büszke arra amit csinál. A maga értékrendje szerint joggal.

A magyar nem hülye. De a legkönnyebben meghülyíthető! Most lehet köpködni, akkor is így gondolom....

Bakos András 2010.09.21. 15:50:19

Külcsín, nem külcsíny.

ubetterwatchout 2010.09.21. 16:36:50

azert azt en sem ertem, hogy miert egy KERESKEDELMI csatornatol varod el, hogy kulturaban felhozza a nagyerdemut...

@napkutya: persze a magyar nem hulye. Mert ugye nem lehet egy nemzet hulye. De azert ha eleg tavolrol nezed DE BIZONY HULYE.
duborog a lakodalmas rock, ha mar a tehetseg nelkuli celebkultuszt feszegetjuk. Nezd meg, hogy egy egyagysejtu Fasy Adam mennyi penzt keres a 13 eves rettenetesen szarul eneklo lanyaval, bunyos pityurol meg mar ne is beszeljunk.
Kicsi orszag vagyunk, az egy fore juto igenytelen emberek kiemelkedoen magas szamaval. Itt nem elne meg egy BBC, mert nincs hozza eleg ember az orszagban.

sum:
ker tv dolga, hogy nezettseget termeljen meg eppen nem megszegve a torvenyeket.

De ha barki biztos abban, hogy a kultura a lenyeg egy kertvnel, akkor fuzze meg a tv2 ot, hogy adjanak szinhazi kozvetitest a valo vilaggal szemben. Nezzuk meg, hany szazalek marad veluk.

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2010.09.21. 16:47:51

@Kangörény_: Bocs de én azóta néztem, hogy hétfőn nem volt adás :), a szomszédba mentünk át egy-egy műsorért. Aztán jött a második adás és majd megőrültem, amikor mindkettő tetszett volna. Azután érkezett a parabola és a nyugat, aminek blődsége és reklámmal való telítettsége már akkor feltűnően undorított - de hát a sport! :)azért mindent, meg a természetfilmekért is kibírtam és kapcsolgattam persze. És ekkortól indult a kritikán aluli utánzás, a magyar csatornák elterjedése, és szaporodása a baromnál barmabb és unalmasabbnál unalmasabb szemétnek... ja, és ezt a színvonalromlást senki és semmi nem állította meg az utóbbi 20-25 évben.
Ne essen senki tévedésbe! Soha még nem döntött a néző, hogy mit sugározzanak számára? Kizárólag a szerkesztőké a felelősség, hogy melyik adó mit sugároz. A nézőnek két választása van: hova kapcsoljon? és mikor kapcsolja ki a készüléket. Nálam az utóbbi szokott előfordulni - miután nincs nézhető műsor - be sem kapcsolom. Tehát hagyjuk a fenébe a nézői igényekre való hivatkozást, mert semmi közünk a sugárzáshoz... mi csak venni tudunk, ha akarunk még egyáltalán.

Jessalyn · http://romantikusregeny.blog.hu/ 2010.09.21. 17:02:49

A kapcsoló mindig ott van. Persze időnként azzal sem járok jól, ha ismeretterjesztő csatornára váltok, ahol egy óra alatt négy reklámblokk van. Annál jobban már csak az önmaguk (partnercsatornáik) műsorait reklámozókat utálom. Szinte mindegy a reklámozó szempontjából, mi az én egyéni döntésem: mindenhol utolérnek. Vicces lehet a többféle csatornát birtokló óriáscégeknek figyelni azt, hogy így is, úgy is őket választom, miközben én kifinomultnak gondolt ízlésemre hallgatva kapcsolgatok.
Szóval egy konkrét bulváros műsort kiemelni szinte már igazságtalan. Lassan ugyanolyan bulvárstílust találunk a Discoveryn is, cápatámadásokkal, nagy robbantásokkal, hasonlókkal. Nem szidom ezt a berendezkedést, mert egyszerűen ez van, elköltözhetnék világvégi tanyára is, ám ez valamiért mégsem tetszik. Vállalom ezt a mostani helyzetet minden bajával együtt.:) Mi is lenne velem egy-két új VV-celeb nélkül?:)))

Akvyr 2010.09.21. 17:11:27

Én tényleg gondoltam rá, hogy jelentkezek a műsorba, és mentálisan elpusztítom a sok papírmassé/műanyagembert. Kábé beböffinteném a beszavazósón, hogy én nem fogok részt venni megélhetési celebeknek rendezett sorversenyeken ahol győzike orrából kell megenni a lisztkukacokat, és simán beszavazna az istenadta nép az első igaz és életszagú mondatért ami elhangzott az este :D

Aztán meghánytam vetettem a dolgot, és inkább maradok mérnökhallgató.

Pinabajusz 2010.09.21. 17:12:10

jelene meg talan van, de nem sok jovot latok ebben a kereskedelmi tv koncepcioban. Kicsit kontraszelektiv. Akinek van tisztesseges jovedelme, annak valoszinuleg igenye is megjelenik a szinvonalasasabb musorokra. A Valo vilag, a kibeszelo shok, meg a tobbi, meg szerintem nem tartozik ide. Filmet nem lehet nezni, mert fix idoben kezdodik, tele van reklammal. Egyszerubb letolteni, es ha almos az ember, akkor felbehagyja. Stb. stb.

ubetterwatchout 2010.09.21. 17:29:08

@térfél: neked ott van a video on demand...

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.09.21. 18:01:35

@Vanek B. Eduard: persze. De ők azzal tömik a népet, amire a népnek igénye van, hiszen ott tudják jól tolni a hirdetéseket. Az igényszínvonal meg mindig is alacsony volt, szerintem az egy totálisan hamis és félrevezető kép, hogy régebben tömegek olvastak verseket, ma meg mindenki a Mónika Showt nézi. Soha nem olvastak tömegek verseket.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.09.21. 18:12:30

@szigetipeter: de a "népnek" az igényszintje nem ugyanaz. És legkisebb közös osztót keresik a kertévék, nem azt a szintet, ami középtájon van. Vagyis lehetne ezt jobban is csinálni, de könnyű a nézettség mögé bújni.
Egyébként pedig ha visszagondolsz, amikor tényleg nem volt választás, akkor tömegek nézték pl. Vitrayt vagy Egri Jánost, és olyan műsorokat, amiben más volt a kulturális szint. Persze ez nem jelenti azt, hogy visszasírnám azokat az időket, csak mint tény szeretném megállapítani.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.09.21. 19:10:00

@ konrad: persze, hogy lehetne jobban csinalni. Mas kérdés, hogy megérné-e. Vitrayéknál pedi tényleg ne felejtsük el, hogy nem volt választás. Azért az egy fontos pont, nem? Ma rohadt sok választás van, a tévén kívül is. De azért még mindig működgetnek a kertévék valahogy. És Erről elsősorban nem ők tehetnek. :)

lüke 2010.09.21. 19:12:33

ma olvastam egy Monty Phytontól , hogy RM óta
en.wikipedia.org/wiki/Rupert_Murdoch
már nem lehet lejjebb
na ja angolul,
magyarul ennél is lejjebb vagyunk

lüke 2010.09.21. 19:14:48

@Konrad:
Egri J a magyar tv-ért áldozta életét, ezt választotta a nemzetközi -IPU-hírnév helyett

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.09.21. 19:27:47

@szigetipeter: persze, alapvetően változtak meg a fogyasztói szokások. És a bulvár is kell, naná. Az a kérdés csak, hogy EZ a bulvár kell-e. És lehet rá azt a választ adni, hogy igen. Legfeljebb még egy dolog, amit máshogy gondolok, mint mások. :)

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.09.21. 19:42:03

@Konrad: hát, elnézve mondjuk a brit bulvársajtót, szerintem ezzel még elégedettek lehetünk. Akkor lenne csak igazán nagy szomorkodás, ha hirtelen a Sun vagy a News of the World szerkesztősége venné át a Blikket.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.09.21. 19:46:02

@Konrád: elnézve mondjuk a brit bulvársajtót, szerintem nem is állunk olyan rosszul. Akkor lenne nagy sírás-rívás, ha hirtelen a Sun vagy a News of the World szerkesztősége venné át a Blikket.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.09.21. 19:50:11

@szigetipeter: erről az jut az eszembe, hogy valamelyik este az Egy kis Fry és Laurie-ban pont Murdoch akart öngyilkos lenni, és megmutatták neki, milyen lenne a világ nélküle, ha meg se született volna. Mindenki boldog, az utcára nem veszélyes kimenni, stb. És az egy 86-os film :D

Benyovsz 2010.09.22. 04:26:54

Az ker. tévés értékesités lényege egy kis országban, hogy érjünk el mindenkit, akit csak lehet és ha lehet egy időpontra koncentráltan. Az eszköz mindegy, csak érjük el. Eredmény: sok hirdető szeretné ezt a rövid időt kihasználni, ezért magas árat adhatunk, ami versenyhelyzetet teremt a hirdetők között. Az internet ezt soha nem fogja elérni "egy kis országban", hogy felfelé árversenyt teremtsen. A kereskedelmi TV -k nevében benne van, hogy "kereskedelmi" (ezt nem lehet félreértelmezni). Le a kalappal az előtt a profizmus előtt, ahogy a két vezető ker. csatorna kihasználja azt, amiért vannak. A téma csak az eszköz ehhez a tipusú pénzügyi értékteremtéshez.
Ha valaki erre jobb megoldást tud ezennel meghivom egy üveg borra (várom a jobb javaslatokat arra, ahogy most a ker. tévék csinálják a céljuknak megfelelően)
más: Konrad mostanában sokszor beállsz a sorba, ez nem Te vagy ugye?

homoscepticus 2010.09.22. 16:33:50

"És legkisebb közös osztót keresik a kertévék"

legnagyobb közös osztó, legkisebb közös többszörös - ezeknek van értelme

homoscepticus 2010.09.22. 16:45:54

"És legkisebb közös osztót keresik a kertévék"

legnagyobb közös osztó
legkisebb közös többszörös
ezeknek van értelme

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.09.22. 18:12:24

@homoscepticus: így van, matematikában legnagyobb közös osztó és legkisebb közös többszörös. Én is így tanultam. De ide nem véletlenül írtam a legkisebb közös osztót, gondold végig a szövegkörnyezetben :)


süti beállítások módosítása