Az ég kék, a fű zöld, a reklámok meg idegesítőek. Főleg, ha direkt zavarnak.
Van a Holló Színháznak (ha jól emléxem nekik, vagy ezt is a Monty Python-tól másolták?) egy jelenete, amiben egyszer csak tök logikátlanul megjelenik egy rendőr, és azt mondja: most megállítjuk az előadásunk, hogy zavarjuk Önöket!
Na, ezt teszi az a lehetetlen Raiffeisen reklám, amelyik megjelenik, kinyílik, becsukódik. Ezzel rángatja az egész oldalt le-föl. Hát gratulálok. Persze két napja idegesít, de nem láttam belőle semmit. Csak annyit, hogy a darázs-szín alapján ez az a bank, hiszen fekete-sárga. Csak most, ez az írás miatt néztem meg, hogy valójában egy jótékonykodási banner.
Vagyis: idegesítő, zavaró, és semmi értelme. Na, pont az ilyen eszetlen megoldások miatt van egyre több embernél tiltva a banner hirdetés.
Édes, kedves, drága kreatívok, ügynökségek, hirdetők! Nálatok a pénz, nálatok a lehetőség! Ne csesszétek már így el! Vagy ti is tiltjátok a hirdetéseket, és nem veszitek észre, hogy zavaró megoldást sikerült kikreatívkodnotok magatokból???
Utolsó kommentek