Zseniális ötlet, hogy fizessünk azért, mert valaki megnéz egy reklámot. Zseniális, hiszen így biztosak lehetünk benne, hogy odafigyel rá. Főleg, ha csak akkor kapja meg a jutalmat, ha válaszol is pár egyszerű kérdésre.Hát mekkora ötlet ez már, nem?Hát nem. Minden bizonnyal van…
Kikényszerített figyelem
Címkék: onlinemarketing
2010.03.19. péntek 22:27 Konrad
11 komment
Vakok vagy vakmerők?
Címkék: tartalom weboldal
2010.03.18. csütörtök 22:10 Konrad
Így hirtelen két híroldal is nyílt a napokban, amik nem csinálnak mást, mint a máshol is olvasható híreket valamilyen újabb mixben kínálják nekünk. Ráadásul mindkét oldal régi piaci szereplőtől származik.Az egyik a Sanoma Hír24.hu oldala, ami egy hírportál. Részletes…
30 komment
Olyan marketing-féle
Címkék: onlinemarketing
2010.03.17. szerda 21:05 Konrad
Ha igaz az a mondás, hogy az angol az a nyelv, amit a legkönnyebb "rosszul" megtanulni, vagyis nagyon hamar meg tudjuk magunkat értetni, hiába rossz a nyelvtanunk, pocsék a kiejtésünk és csak alig 150 szót ismerünk, szóval, ha igaz ez a mondás, akkor igaz lehet az is, hogy a…
25 komment
Nincs királyi út
Címkék: kampány keresőmarketing
2010.03.16. kedd 18:34 Konrad
Nem szeretem azt, ha valaki tudja tutit. Ezt már jó sokszor leírtam, de valahogy az élet rendre megerősíti ezt. Egész egyszerűen nem lehet ész nélkül használni a már bevált módszereket, mert könnyen koppanhatunk. És ami működik az egyik kampányban, az nem működik a…
Utolsó kommentek