Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Elédtolom!

Címkék: kampány

2011.01.03. hétfő 19:19 Konrad

Egy bő hónapja írtam arról, miért láthatunk olyat, hogy ugyanaz a kreatív (hirdetés) egy oldalon többször is szerepel. Nem a béna médiatervezés miatt, hanem mert a CT-re történő vásárlásnál úgyis mindegy.

Ezzel a gyakorlattal persze két nagyon nagy baj van: egyrészt jelentős mértékben devalválja az adott felületet, másrészt sokkal jobban zavarja a látogatót.

Ugyanis az egyszerű olvasót, felhasználót nagyon nem érdekli a hirdetés üzleti modellje. Őt az érdekli, hogy már megint villog itt egy vacak flash izé, már megint megfogja a gépem, és lassabban tudok scrollozni. És ilyenkor jön az, hogy keressünk valami flash vagy hirdetés blokkolót.

Van ugyanis egy pont, amikor ez a fajta megoldás - vagyis az egy oldalon ugyanaz sokszor - már tipikusan idiótaságnak hat. Mutatok egy példát:

 

Itt egy duplabanner és egy billboard van egymás mellett. Mindkettő viszonylag nagy méretű hirdetés, a tartalma, ütemezése mindkettőnek ugyanaz. Semmit nem nyomatékosít az, hogy egymás mellett vannak. Elég lett volna a duplabanner, mindössze egyszer. Nem zavarna annyira, és nem lassítaná az oldalt.

Ez így szerintem hiba. Nem lenne szabad ilyet megengedni senkinek. Vagy ha marad ez a gyakorlat, ne csodálkozzon senki, ha a bannerek hatékonysága csökken, a reklámblokkolót használó felhasználók száma pedig nő.

Legyünk már igényesebbek. Nem kerül semmibe...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr172558104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2011.01.03. 20:32:32

Persze, hiba, de az egyik legnehezebb adserver feature, hogy ez ne történhessen meg, illetve a párja: a konkurrencia hirdetéseinek egymás mellé kerülése. Ha pedig a két bannerhelyet két különböző rendszer szolgálja ki (pl. belső, külső adserver), akkor nagyjából nem is lehet kivédeni, hogy megtörténjen, mivel a két rendszer nem látja egymás ütemezését.

Ezért az ilyesmit nem is maga az adserver védi ki, hanem az ütemezés (ti. nem raknak egy oldalra egymást ütő hirdetést).

De lehet, hogy van valami okosság rá, csak nem tudom.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.01.03. 20:39:37

@ern0: ezen az oldalon az Adverticum fut, és az új Adverticum tudja a banner vonzást és taszítást is, tehát tényleg csak beállítás kérdése.

Mr Y · http://blog.hu 2011.01.04. 14:07:44

én most futottam bele ebbe:
kepmegosztas.com/kepek/369/
4 ugyanolyan hirdetés ugyanazon az oldalon... ezek tényleg idegesítőek, pitiánerek, és inkább ártanak... mert már előjön a "csakazértse" effekt....

Prím Letöltés · http://letoltes.prim.hu/ 2011.01.04. 18:01:19

@ern0: @Konrad: Minden felhasználónk számára elérhető a banner, terv, kampány, hirdető, konkurencia kizárás, szóval tényleg csak beállítás kérdése. Amíg ez a funkció nem készült el, addig általában különböző órákban futtatták a konkurens bannereket, így kerülték el az ilyen helyzeteket.


süti beállítások módosítása