Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A közösségek, az üzlet és a tudomány

Címkék: ajánló web2 symposium smo

2011.05.16. hétfő 21:59 Konrad

Nem kisebb fába vágja a fejszét a júniusi The Social Network Symposium, mint újat adni, újat mutatni a közösségi médiából. Nem egyszerű feladat, hiszen az idei első öt hónapban számtalan konferencia, workshop, oktatás és egyéb esemény szólt erről. Mégis, érdekes lehet nekünk ez a rendezvény.

Érdekes lehet, hiszen olyan területeket is érinteni fog, amelyeket mások nem. Ilyen például a tudományos "vetület", vagyis azok az előadások, amelyek nem az üzletről szólnak, hanem sokkal inkább arról, hogy miért és hogyan viselkedünk a közösségi médiában, mi történik ott valójában.

Másrészt az üzleti rész is tartogat csemegét. Ilyen csemege például a SocialBakers.com-ot képviselő Lukas Maixner előadása. Ez a szolgáltatás ugyanis a legnagyobb és legismertebb Facebook statisztikai szolgáltatás, nemcsak én szoktam rájuk hivatkozni, hanem gyakorlatilag mindenki.

A június 15-i konferencia egyébként nagyon sok hazai témát is fel fog dolgozni, nem lesz Facebook túlsúlyos. Így valójában azoknak is érdekes lehet a program, akik napi szinten foglalkoznak közösségi médiával, hiszen pont a hazai szolgáltatások azok, amelyeket könnyen mellőzünk - pedig nem is biztos, hogy kellene.

Én a magam részéről egyébként két beszélgetést fogok moderálni, és egy előadást tartani. Akit pedig a program bővebben érdekel, azoknak erre tessék! »»

(A saját programjaimra még visszatérek a későbbiekben.)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr542909564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Libretto · http://szviccs.blog.hu 2011.05.17. 05:19:14

Vicces, hogy a socialbakers havi pártízezerért mondja meg az oldalamról a frankót. Tehát azok fognak rá költeni (Disney, Voda stb.), akiket, és akik nagy bázisait nem a FB épített fel. A kisebb, brandépítésben reménykedők nem fognak ennyit költeni rá sajnos...
Egy tegnapi történet jutott az eszembe. Ingyenes (print) kiadványban való megjelenést ajánlottak. Ezeket alapból elutasítjuk több okból. De mégis elküld egy mutatványszámot. DE KÜLDJÜK MÁR VISSZA, MERT NINCS TÖBB NEKI BELŐLE.
Igen távoli a kapcsolat, de.

Ugyanakkor lehet, hogy többszöri csalódott nekifutás után jó lenne már egy elfogulatlan, és nem csak a Disney vagy a Voda számára értékelhető social symposium.
Ugye, egyik szakértő sem fogja azt mondani, hogy 100000 követője van X-nek, így naponta 100000-en olvassák az üzeneteiket?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.05.17. 08:22:01

@Libretto: hát, szerintem nem a Facebook lesz a kizárólagos téma :) De ilyen butyutaságokat biztos nem fog senki mondani.


süti beállítások módosítása