Ma kaptam a hírt, hogy az ETARGET hazai hálózatán elérhetővé vált a retargeting lehetősége. Nem számít ez a megoldás már újdonságnak, de nem is annyira elterjedt, így érdemes felidézni, miről is van szó. Ezt írja az ETARGET:
Ez a marketing-technika lehetővé teszi olyan emberek megcélzását hirdetésekkel, akik korábban már ellátogattak a weboldalunkra.
(...)
A retargetingnek köszönhetően felhívhatod magadra a potenciális vásárlók figyelmét azt követően is, miután azok elhagyták a weboldaladat.
Amiért ez mégis fontos hír, az az, hogy az ETARGET több mint 1800 hazai weboldalon van jelen, többek között az Index.hu és az Origó oldalain is. Vagyis nagyon széles elérést tesz lehetővé, ráadásul egy automatizált rendszer segítségével.
Hozzá kell tennem, az ETARGET az elmúlt időszakban nem erőltette meg magát új szolgáltatások bevezetésével, és ráadásként sok esetben tapasztalom, hogy nem annyira hatékony a megjelenés, mint volt akár pár éve. Több oka is van ennek, de remélem, ez az új módszer segít ebben is, vagyis hatékonyabbá teszi a kampányokat.
Meglátjuk. Azt hiszem, találunk alkalmat az elkövetkezőkben, hogy kipróbáljuk, és ha így lesz, beszámolok az eredményekről!
Utolsó kommentek