Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

KKV sorozat: milyen a weboldalad? - 3. rész (a böngészők)

Címkék: kkvmarketing

2011.09.28. szerda 23:58 Konrad

A sorozat első két részében (1. rész, 2. rész) már leírtam pár dolgot, mire kell figyelni, ha weboldalt készítünk. Most íme néhány újabb gondolat!

Mikor néztél rá utoljára az oldaladra? Minden nap? És mindig a saját gépedről nézed? Kipróbáltad már másmilyen böngészővel is?

A weboldalunk alapvetően ugye egy böngészőben jelenik. Egy valamilyen böngészőben. De vajon milyen böngészővel nézik pont a tiédet?

Emlékszel még az első írásra a KKV sorozatban? Ott kértem, legyen Google Analytics kód az oldaladban. Ha raktál föl, akkor most nézzünk bele (majd ezzel még később foglalkozunk, most csak egy dolog fog érdekelni). Tehát. Belépsz az Analyticsbe, azon belül a Jelentés megtekintésébe, majd bal oldalt Látogatók menü, Böngészők szolgáltatásai fül és végül Böngészők.

És itt is van előttünk a lista: ilyen böngészőket használnak. Ennél a blognál például ez látszik:

És akkor íme, itt van, mikre kell ellenőrizni. Minden olyan böngészőre, amit a látogatóink legalább 1%-a használ meg kell nézni, hogyan jelenik meg az oldalunk, és vajon tényleg azt látják-e, amit mi akarunk. De ez nem is annyira egyszerű feladat! Ugyanis a böngésző nevére kattintva bejön az a statisztika is, hogy az egyes böngészőkön belül a különböző változatokat hányan használják. Ennél a blognál például az Internet Explorer nevére kattintva ezt látjuk:

Még az olyan nagyon utált IE6-ot is kimutatható számúan... Vagyis nem elég megnézni azt, hogy jó-e az oldalunk Internet Explorerre, hanem azon belül meg kell nézni azt is, hogy a gyakran használt változatokkal működik-e rendesen.

De miért fontos ez? Ha kiderül, hogy sok potenciális vevőnknek nem jól jelenik meg az oldal, akkor az olyan élmény, mintha egy ragadós padlójú, szemetes, sötét és büdös üzletben szeretnénk eladni valamit. Ki kell takarítani!

Tegyük meg ezt a weben is.

U.i.: Akkor most más tollával ékeskedvén, az első kommentben kaptam ezt a linket: http://browsershots.org/ Használjuk! (És köszönöm.)

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr733264021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deejayy · http://deejayy.hu/ 2011.09.29. 07:22:34

Igen, a webfejlesztőnél meg opcionális tétel a 3 évnél régebbi böngészőre optimalizálás, mert nemhogy funkció és esztétikai veszteséggel jár, exponenciálisan növeli a fejlesztési időt is.

De nyilván a célközönség választja meg.

zsolt.k 2011.09.29. 08:10:34

Azert exponencialisan pont nem, de valamit dob rajta.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.09.29. 11:19:11

@deejayy: Régebben a _minden_ böngészőre megfelelés alap volt (persze ennek az ellébecolása is).
Amióta a böngészők (és sok más program is) automatikusan frissítik magukat, lassan kihalnak a legrégebbi cuccok.

Nagyon régi böngészőket szerintem leginkább azok a cégek használnak, akik sok éve beszívtak valami külsős fejlesztőtől egy IE6-ra megírt, és máson meg se moccanó vállalati alkalmazást, és még nem tudták lecserélni. Az ő alkalmazottaik érkezhetnek pl. régi böngészőről.

A másik ilyen csoport, a régi gépekkel rendelkezőké (nem dobom ki, elfut rajta a Civilization 2, a Doom meg az Office 95).

Szövegelő · http://www.honlapszovegiras.hu 2011.09.30. 12:57:56

Igen, végig kell nézni, amennyit csak lehet. A régi gépeken valóban sokan matatnak még. Gyakori az is, hogy a karakterkódolás is más lesz, ami szörnyű eredménnyel jár. A böngészők nyelvi alapbeállítására is figyelni kellene.


süti beállítások módosítása