Nyakamon az 5. Keresőmarketing nap, ezen a héten fut teljes erővel a kampány, sok más elem mellett advertoriallal is. Íme az egyik cikk, ami a témában megjelenik, sok szeretettel. Ja, és ez bátran másolható!
Már megint egy unalmas konferencia? Megengedhetnénk ezt magunknak? Ugye, nem! Nincs arra senkinek ideje és pénze, hogy egy napot feleslegesen töltsön el. Éppen ezért úgy kezdtük a konferencia tervezését, hogy kidobtunk minden unalmas és semmitmondó témát, és kerestünk egy olyat, amit különösen fontosnak tartunk.
Ez pedig a hatékonyság.
Az idei Keresőmarketing nap egyértelműen a hatékonyság jegyében szerveződik: rövid, pörgős előadások, a hatékony hirdetési megoldásokkal kapcsolatos témák és nem utolsó sorban költséghatékony árak jellemzik.
A konferencia kezdésére, a felütésre, Réz Andrást kértük fel. Az IAB elnök Novák Péter megnyitója utáni előadásában választ fogunk arra is kapni, miért nemcsak a közösségi média a világ, miért kell megismernünk és megtanulnunk sok más hirdetési eszközt is.
A nap folyamán előadások és beszélgetések fognak elhangozni a keresőhirdetések, a kattintás alapú hirdetések, a keresőoptimalizálás és a partnerprogramok világából. Olyan, hazai közönség előtt még el nem hangzott információkat is megismerhetünk, hogy hogyan működik a világ egyik legnagyobb felnőtt tartalmakat előállító vállalatának, a JasminMedia-nak a partnerprogramja. Megismerhetjük a megújult Google Analyticset, és előadásokat hallhatunk arról is, mitől válik használhatóvá egy weboldal vagy webes szolgáltatás saját keresője.
A Keresőmarketing napon három olyan beszélgetés is lesz, amely a konferencia legfontosabb témáit dolgozza fel: az affiliate programokat, a keresőoptimalizálást és a kereső (ppc) hirdetéseket. Mindhárom beszélgetés elsősorban a résztvevőkre épít, tőlük várják a szervezők a kérdéseket, és azt kiegészítik olyan témákkal, amelyek az aktuális trendeket, újdonságokat is feldolgozzák.
És hogy kinek szól a konferencia?
Önnek, ha
- Szokott hirdetni a Google-ben, az ETARGET-en vagy a Facebook-on
- Elsősorban a hatékony hirdetések érdeklik
- Kis céget vezet, nagyobb cégnél marketinges
- Online ügynökségnél dolgozik
- Nem online ügynökségnél dolgozik
- Ügynökségnél szeretne dolgozni...
- Saját weboldalt üzemeltet
- Szeretne találkozni a szakma hazai szakértőivel
Jöjjön el, november 18-ig kedvezményes áron!
Utolsó kommentek