Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Indulj már el!

Címkék: google hiba kampány

2011.11.25. péntek 17:29 Konrad

Ti jártatok már így?

Google AdWords kampányt akartunk indítani, a szokásos módon. Ugye a Google kampányok nagy előnye, hogy amennyiben bankkártyával fizetsz, úgy az indítással kapcsolatos döntés és a tényleges indulás közötti idő radikálisan lecsökken, akár órákban (vagy percekben) mérhető. Ezt szeretjük, ennek vannak előnyei.

Ennek megfelelően november elején indítottunk is egy kampányt - ami nem indult el. Azt írta, vizsgálat alatt van - oké, volt már ilyen, egy-két nap, megnézik a hirdetést és hajrá. De most nem a hirdetést nézték, hanem a fiókot... és sokáig! Közel kettő hetet! vártunk arra, hogy elinduljon a kampány. Ez nagyon sok.

Mint kiderült (az írországi ügyfélszolgálattal való beszélgetés után), ez egy új gyakorlat a Google-nél: kiszúrnak egy-egy fiókot, amit vizsgálnak, akár 14 napig is. Nem mi jártunk így egyedül, nem is mi telefonáltunk egyedül, "égnek" a vonalak.

Fogalmunk sincs, mit lehetne tenni ez ellen, egyelőre jelezzük az új ügyfeleknek, hogy lehet ilyen probléma - készüljünk föl rá. Mást nem is tudok ajánlani, készüljünk föl lelkiekben, hogy előfordulhat, egy új fiók egy-két hétig nem tud elindulni.

Másnak is volt ilyen tapasztalata?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr603411431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagymegmondo 2011.11.25. 17:56:48

Egyszerűen érthetetlen számomra, hogy miért nincs a Google-nek kiemelt szolgáltatásokra, kiemelt ügyfelekre ügyfélszolgálata. Amit itt Konrád leírt az még a jobbik eset. Az AdWords-szel szemben például Adsense-re:
- sem magyar, sem angol nyelvű ügyfélszolgálat nincs.
- még csak e-mail cím sincs (régebben volt, jelenleg semmi).
- 2 kislány van x%-ban ráállítva az adsenses problémákra, amelynek legtöbbje arról szól, h a konkurencia felnyomja a másikat (ez tömegével működik főként Magyarországon)
- sok a kétes eset, amibe nagy (igencsak nagy) ügyfelek is beleesnek (nincs hova fordulni)

Értem én elnézve a hivatalos fórumokat, h miért nincs a tömegnek support, no de a több ezer eurot termelő adsense fiókoknak miért nincs, ha sokkal kisebb PPC rendszereknél, kevesebb bevétel mellett korrekt ügyfélszolgálat működik (pl. eTarget) Azt is értem, h kicsi a magyar piac és észre sem venné a Google, h ha nem lenne magyar tartalomból bevétele, de azért mégis, ha már csinálják valahogy... én pl. fizetnék is érte, ha lenne ügyfélszolgálat opció...

Alex_79 2011.11.26. 19:38:47

Adwords-öt figyelik az elköltött összeg alapján, az egyik fiókomat kiválasztották és kaptam ingyenes telefonos, e-mailes segítséget, tanácsadást közvetlenül külföldről, magyarul.

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2011.12.10. 14:14:52

ilyenek miatt is inkább etargetezem...


süti beállítások módosítása