Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Egy webáruház bázisa

Címkék: weboldal üzlet

2012.09.03. hétfő 22:46 Konrad

ID-10045355.jpg

Amikor elkezdünk megtervezni egy webáruházat, akkor az első lépés nem a szoftver kiválasztása, vagy mondjuk a layout tervezése. Az első lépés minden esetben a célok meghatározása - majd amikor belevágunk, akkor az adatbázist tervezzük meg. Azt az adatbázist, amire az egész áruház épül, amire majd minden és mindenki hivatkozni fog.

Egy olyan adatbázist, amiben a termékek részletes leírása szerepel, a vevők és beszállítók adatai szerepelnek, amely képes az akciókat, az árváltozásokat kezelni - és persze még sok más dolgot is, a megrendelő elképzeléseitől függően.

Hogy miért mondom ezt el? Hiszen ez elég triviális dolog, nem? 

Az a tapasztalatom, hogy bár maga az adatbázis megtervezése triviálisan szükséges, de annak stratégiai szerepe kevésbé. Tudom én, hogy lehetőség van menet közben is belenyúlni, változtatni, de egy nagyobb, összetettebb projektben az adatbázis lehet az az összekötő kapocs, ami egyben tart egy komolyabb webes értékesítést. Amikor már nemcsak egy webáruházról beszélünk, hanem ügyfélkezelésről, számlázásról, logisztikáról, raktárkészletről, akkor bizony az adatbázis kiemelt szerephez jut.

Ezért is fontos erre időt szánni, akár hosszabb időt is.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr264753600

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy webáruház bázisa 2012.09.07. 22:39:41

Az a tapasztalatom, hogy bár maga az adatbázis megtervezése triviálisan szükséges, de annak stratégiai szerepe kevésbé.

Trackback: Egy webáruház bázisa 2012.09.07. 22:39:41

Az a tapasztalatom, hogy bár maga az adatbázis megtervezése triviálisan szükséges, de annak stratégiai szerepe kevésbé.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2012.09.04. 10:27:52

Teljesen egyetértek! Kár, hogy sok tanácsadó vagy marketinges nem ezt "erőlteti" az ügyfelének!

2012.09.04. 12:00:29

hát ha websopot tervezel, vagy abban dolgozol, huzzatok bele, mert tragikus a magyarországi webshopok nagyrésze. trógerek, hanyagok. bennem bizalmatlanságot kelt egy hanyag shop.


süti beállítások módosítása