Be kell látni, az utóbbi években az online marketinges tudás is kezd egyre jobban specializálódni. Már nincsenek Jolly Jokerek (ha van ilyen, jelentkezzen!), egyre több a specialista. Elég csak arra gondolni, hogy mennyire máshogy kell kezeli egy Google AdWords kampányt mint egy display-t. Specialistái vannak az egyes eszközöknek, de specialistái vannak az egyes cégítpusoknak is.
Mást várnak el a mikro és kisvállalkozások és mást a nagyvállaltok, a multik. Nemcsak a belső céges kultúra a különbség, hanem az erőforrások mérete, a hatékonyság fogalma, és az elérhető célok. Más tudás kell annak, aki egy nagy cégnél marketinges, és más, ha valaki egy kkv-nál. Éppen ezért lesz érdekes az Élelmiszer magazinnak a Kreatív szakmai támogatásával megvalósuló képzése, amelyet direkt FMCG-szakembereknek szánnak.
Az októberben induló hat hetes képzés számos izgalmas témát érint általam is ismert és megbecsült szakemberek tolmácsolásában, így azt hiszem, hasznos tudást és sok gyakorlati tapasztalatot is meg fognak ismerni a jelentkezők. A péntek délutáni képzésekről, az előadókról bővebb információt erre lehet találni»»
Utolsó kommentek