Idén is megrendezi a Kreatív a Social Media Best Practice pályázatot, amelynek beadási határideje ma lenne, de ezt hosszabbították egy héttel - vagyis van még ide jelentkezni, és elküldeni azt a kampányt vagy kampányokat, amikre büszke lehetsz. Illetve büszkék lehetünk, ha nyersz.
Azt hiszem, a marketingre általában igaz, hogy elsősorban gyakorlatból lehet tanulni. Ez olyan területeken, mint a közösségi média, aztán fokozottan így van, hiszen kevés elméleti háttere van, sokkal inkább a gyakorlat az, ami megmutatja, mégis mi mire való.
Az ilyen versenyek nemcsak azért hasznosak, mert jó lehetőség egy-egy cégnek megmutatnia magát, hanem azért is, hogy ezzel kicsit edukálja a szakmát és a megrendelői oldalt. Maga az a tény, hogy készülnek esettanulmányok a kampányokból, már önmagában hasznos.
Így idén is arra buzdítok mindenkit, hogy jelentkezzen a versenyre, ne maradjon le róla!
Utolsó kommentek