Tavaly jelent meg Dunder Krisztián könyve, a Digitális sikertörténetek. Több olyan ismerősöm is van, aki ezt bibliaként forgatta, forgatja: mi lehet a siker útja, ami elvezette ezeket a cégeket odáig, hogy egy ilyen könyvbe is bekerülhettek.
A könyv, azt hiszem, sikeres lett, a jó név jó ómennek bizonyult. Így idén megjelent a második rész is: Digitális sikertörténetek 2. A könyv tematikája most elsősorban az e-kereskedelem, és akik benne szerepelnek:
- Bónusz Brigád, a vezető hazai kuponos bónuszos oldal
- Shopline, lánykori nevén Bookline, az egyik legismertebb hazai általános (bár elsősorban a könyves területről induló) webbolt
- Extreme Digital - a sok üzlettel rendelkező elektronikai vállalkozás egész biztosan sokkal kisebb szereplő lenne a nagyon erős webes jelenlét és webáruház nélkül
- G-Roby - az élelmiszerek netes rendelésének úttörője, amit sok ismerősöm azért szeret, mert az ásványvizet is felviszik az emeletre...
- Port.hu - nem hiszem, hogy be kell mutatni, ha valaki moziba megy, a tévéműsor érdekli vagy bármi más program, ezt használja
- Szállás.hu - a hazai szállásfoglalás kiemelt szereplője az interneten
A könyv szerintem annyira "erős", hogy bátran ajánlható karácsonyi ajándéknak is a partnerek felé. Aki olvasta a tavalyit, annak mindenképpen meg kell ezt is vennie, aki még nem olvasta, az kezdheti ezzel is. Tanuljunk belőle, lehessen még sok-sok része a könyvnek!
Utolsó kommentek