Pár napja írtam, hogy jövök Pécsre, és előadást tartok az egyetem szervezésében megrendezendő konferencián. Nos, az előadás elkészült, és el is mondtam, így most közzé is teszem.
Az előadás elején elsősorban arról beszéltem, hogy az új média, a közösségi média mennyiben más, mint a hagyományos, egyirányú megoldások. Beszéltem arról, hogy marketingesként egy nagy ugrással a fogyasztókkal egy szintre kerülünk kommunikációs szempontból is. Ezt egy rövid videóval is illusztráltam, ebből a pdf-ben csak egy kép maradt meg - Felix Baumgartner ugrása volt a rövid film.
Ezek után bemutattam a fontos motivációs tényezőkent, a mérési lehetőségeket - pontosabban azt, hogy van ilyen a közösségi médiában is -, végül a Red Bull buzz marketing eredményét - vagyis azt, hogy az ugrás mekkora is milyen minőségű figyelmet kapott.
Utolsó kommentek