A közösségi média aktivitás cégeknek egyre fontosabb, ezt látjuk a hozzánk befutó megkeresésekből is. De azt is látjuk, hogy nem jó minden mindenkinek. A Facebook sem jó mindig, a LinkedIn, a Twitter vagy akár a Google+ is lehet hatékony bizonyos esetekben.
De mikor mit használjunk? Nehéz erre olyan választ adni, amit majd mindenki saját cégére tud szabni. Ugyanakkor gyorsan elkülöníthetjük egymástól a fogyasztók felé kommunikáló (b2c) és a cégek felé kommunikáló (b2b) cégeket. Elvileg a Facebook a b2c területen jó, miközben a LinkedIn a b2b területen. Ez ilyen ökölszabály szerű valami: átlagosan igaz, de a franc se tudja, az én cégem éppen mennyire átlagos...
Szerinted hogy van ez? Feldobom szavazásra a kérdést: ha idehaza akarsz elérni potenciális megrendelőket b2c illetve b2b területen, akkor mit érdemes használni? Több választásod is lehet!
Lássuk, mit mond a statisztika.
B2C:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Mit választanál? 2013.02.10. 11:13:01
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek