Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Zsebbe megy...

Címkék: onlinemarketing weboldal üzlet

2013.02.11. hétfő 23:40 Konrad

ID-10011397_v.jpg

Tsabeeka ma írt egy rövid bejegyzést arról, hogy a The New York Times-nak bejött az online fizetős modell, lassan de biztosan megjöttek az eredmények, és "tavaly először a terjesztésből származó bevétel meghaladta a hirdetésből befolyt összeget".

Ez egy nagyon érdekes hír szerintem is, sőt, merek belőle messzebb menő következtetéseket is levonni: lehet, pár éven belül nem lesz lehetetlen előfizetői pénzekből fenntartani értékes tartalomszolgáltatást. A piac változhat, sőt, változik, és most a változás iránya a kiadóknak kedvez, legyenek azok offline vagy online.

Persze nem szükségszerűen a The New York Times modellje a nyerő megoldás mindenhol, hiszen ehhez egy erős és ismert brand kell, plusz pénz, hogy odáig eljussanak, amíg elég bevétel jön. De a szlovákiai Piano modellje, amely összegyűjt és egyben árusít több oldalhoz hozzáférést, már adhat ekkora súlyt, ami elég lehet egy ilyen rendszerhez. És bár eleinte ezek tényleg aprópénzek, de a piaci edukáció szempontjából fontos aprópénzek.

Nem lesz ez baj amúgy az online marketingnek sem, ha kialakulnak fizetős szolgáltatások. Szükségszerűen értékes közönségük lesz, olyan emberek, akikre érdemes lesz célozni. Ez amúgy paradox módon meg is növelheti a kapun belüli hirdetések árait - miközben az egyszerre megjelenő hirdetések száma drasztikusan csökkenhet, és így nőhet a hatékonyság. Mi is jól járhatunk ezzel a változással.

Már csak az a kérdés, nálunk mikor indul el egy átfogó fizetőkapu. Mert annyira erős brand nincs a piacon, mint a The New York Times, hogy egymaga csináljon tavaszt.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr555075301

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Zsebbe megy... 2013.02.12. 19:52:02

Lehet, pár éven belül nem lesz lehetetlen előfizetői pénzekből fenntartani értékes tartalomszolgáltatást.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittore. 2013.02.14. 07:16:22

Szerintem minden az árazáson múlik. Mi is nézegettünk több újságot, most például a BBC History-t legutóbb.

795 forint a nyomtatott példány, a Digitalstand pedig 495 forintért árulja a digitális változatot.

Én értem, hogy az újság egy része csak a terjesztési költség, meg a jutalékok, de 62,5-os áron nem éri meg megvenni a digitális változatot, mert egy újságot kézbe lehet venni, szagolgatni, beköttetni, stb. ami megér ennyit.

Ráadásul három kattintással letölthető az internetről is, így az ember tényleg csak lojaitásból venné meg, de nem ennyiért.

Bár lehet, hogy ez csak az én véleményem.


süti beállítások módosítása