Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Uj tartalom holnaptól!

Címkék: ajánló weboldal

2013.04.28. vasárnap 20:13 Konrad

444.jpgHa minden kötél szakad, holnap reggel tízkor elindul a legújabb hazai tartalomszolgáltatás, az Uj Péter által összehozott 444.hu. Az alábbi üzenetet kaptam a napokban:

Tisztelt Tartalomfogyasztó Barátunk!

Ezúton Értesítünk, hogy Új Újmédiavállalkozásunk, a Magyar Jeti Zrt. a Sötétség Gonosz Erőinek minden aljas fondorlata ellenére hétfőn, délelőtt 10 tájban elindítja Világverő Hírblogját, a 444.hu-t. Iratkozz föl hírlevélre, és figyeld a Facebookot!!444!!!! Légy résen!!!!444!!!!
Tizenöt Férfi és egy Wordpress blogmotor.
SZERINTETEK?

Az érdekes, ügyes, de alternatív kommunikációvak, pl. a Jetiválasz bloggal és sok apró médiaszerepléssel elővezetett oldalra sokan várunk. A fenti rövid hír alapján talán nem is igazi portál, sokkal inkább egy vélemény és híroldal lesz az, ami hétfőn indul. Igérem, meg fogom nézni, és ha tetszik, olvasni is fogom - és meg is írom a véleményem majd róla.

Így előzetesben is van viszont némi véleményem, és ezt direkt addig írom le, amíg nem látok semmit a 444.hu-ból.

Először is, sokat gondolkoztam rajta, miért is gondolhatja bárki, hogy a mai piaci viszonyok között érdemes lehet oldalt indítani? Főleg olyat, ahol 15-en dolgoznak! Ez alsó hangon is havi minimum 2-3 millió Ft, de inkább 10. Ez pedig sok pénz, főleg, ha reklámból kell előbb-utóbb összeszedni. Oké, feltételeznek némi anyagi és politikai hátteret, de Uj Pétert ismerve ez csak a valóság nagyon kicsi szelete lehet - valójában ez egy médiavállalkozás lesz, és mint ilyen, meg kell élnie piaci viszonyok között.

De akkor hogyan? Gondoljuk csak végig, az elmúlt években hány ilyen-olyan új tartalomszolgáltatás nem tudott betörni és megmaradni! Mi az, amiben Uj Péter esetleg többet tud?

Én úgy látom, két dologban biztosan. Az egyik dolog a tapasztalat: Uj Péternek van a legnagyobb tapasztalata a hazai piacon abban, hogyan kell megcsinálni és aztán működtetni egy sikeres online tartalomszolgáltatást. Saját bőrén tapasztalta meg, milyen valamit felépíteni egy alapvetően ellenséges környezetben (lásd: az internet helyzete és szerepe 95-99. között), és aztán hogyan lehet azt nyereségessé fordítani. Ilyen szintű tudása szerintem senki másnak nincs.

A másik dolog, ami Uj Péter mellett áll, az a feladat megközelítése. Hiszen akik az elmúlt sok évben próbálkoztak és belebuktak, alapvetően egy olyan szolgáltatást akartak építeni, amely felveheti a versenyt a piacvezetőkkel. És ha nem volt kellő pénzük, akkor ez nem működött. Egyetlen cégnek sikerült ez igazán, a Sanomának, a Hír24-gyel, de nekik megvolt a forgalomterelő Startlap és nagyon-nagyon sok reklámpénz. Plusz tartalom, ugye.

De a 444.hu nem így indul. A 444.hu egy tartalomcentrikus valami. Egy izé, egy hírblog, ahogy fent olvasható. Azt mondjuk, a tartalom a király az interneten, és ha ezt elfogadjuk, akkor egy jó tartalommal rendelkező oldal sikeres lesz. A 444.hu ilyennek néz ki: profik által készített profi tartalom lehet. Hogy az lesz-e, majd a jövőhéten már kiderül, de a lehetőség (tudás és tapasztalat) benne van a csapatban. Profik, és ha a profik jól dolgoznak, az okozhat meglepetéseket.

Vagyis az utóbbi években ez az első frissen induló tartalomszolgáltatás, amely jó irányba üli meg a lovat: újságírók, tartalom előállító szakmunkások vannak ott, és nem menedzserek meg IT-sok.

Uj Péter ezekkel az alapokkal csodát tud tenni. Én drukkolok neki, és remélem, működni fog a dolog. Holnap délelőtt meglátjuk az első felvonást.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr555251497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Független Én 2013.04.28. 20:39:38

24-gyel, nem 24-el. A rag a "vel", ennek első hangja hasonul a 24 utolsó hangjával. Bocsánat, hogy nem a tartalomhoz szóltam hozzá.

Mundr 2013.04.28. 20:58:12

Nézegettem a céginfóban, hogy a hasonló netes cégeknek mekkora árbevételük van. napi 100k alatti látogató esetén ebből a hír/portál szolgáltatásdiból nem lehet meggazdagodni, de még 15 embert eltartani is necces. Ha politikai háttér van akkor megérheti a pártnak a dolog, de ez a reklámokból való megélés, üzletszerű működés a magyar piacon inkább bukás, mint nem. Még egy ilyen tapasztalt újságíró esetén is.

Bluemotion 2013.04.28. 21:31:35

"...és sok apró médiaszerepléssel elővezetett oldalra sokan válunk." ?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.04.28. 21:56:09

@Bluemotion: köszi, ezt is elírtam... ez már a harmadik elgépelésem a cikkben, pedig átolvastam...

ancsika 2013.04.28. 22:10:28

"!!!4!4!44!!!!NÉGY!4"

ezt valaki még viccesnek tartja?!
de tényleg, erre "alapozni"?

meg jeti válasz? lehet fél utca kokó után vicces...

de majd kiderül, mekkora igény van erre az igényes és hiteles tartalom gyártásra :)

Hetero Sapiens 2013.04.29. 06:59:50

Nem kell viccesnek tartani, elég, ha figyelemfelkeltő. A 100 K látogató eleinte már csak UP miatt is meglesz, aztán meglássuk, mit tudnak a srécek. A magam részéről egy sanszot adok a dolognak, kedvelem a tagokat. Ha kulát készítenek, akkor leszokom róla, de amúgy az utóbbi időben nagyon várok már valamit, ami kiváltja az indexet. Úgyhogy hajrá 444!

kutya vacsorája 2013.04.29. 07:13:18

@ancsika: a jetiválaszon én fél napot röhögtem. úgyhogy igen, van. (utalás a simicskapénzelt print hírlevélre - gyk)

ancsika 2013.04.29. 08:59:59

kutya vacsorája
s még most is tart a viháncolás? :)

most épp valamiért aktuális az egy dolog, de később annyira lesz kínos, mint a cégnevekben az évszámok (kreatív nagyödön2003bt - gyk)

ez az up inkább már down...

Mundr 2013.05.02. 12:51:18

Nagyon profi lett az oldal. A hozzászólói aktivitás viszont elég gyér, páran rúgdossák a kormányt, de ebben ki is merül a felhasználói aktivitás, ja meg viszonylag sok lájk. Persze a kontent is hozzájárul ehhez, 80-90% politika. :(

Ardó 2013.05.04. 22:13:20

@Hetero Sapiens: onmagatol nem lesz meg 100k latogato. a semmibol nem teremtodik. majd akkor teremtodik, ha az index/origo/blikk tolja naponta h a 444en ezt meg ezt irtak, es atlinkelnek. naponta tobbszor. heti tobb napon keresztul.

na ekkor lesz 100k. maskepp nem.

15 embert _PIACI_ alapon meg iszonyat sokara fog eltartani. (100k meg nem. ha 100kval eltartasz 15 normalisan megfizetett, bejelentett embert, akkor nem piaci alapon kapod a zset.)

persze ha urambatyam, befekteto, mediahaver, politikus moge all (ergo ahol a penz nem szamit), akkor sokaig lehet huzni.

maganvelemenyem az h _valos_ piaci alapon erre nincs szukseg. mar a magyar internetfogyasztas is belepett a globalis vilagba. ugyanazt tudjak ok is adni mint barmi ami elerheto 1 kattintassal.

Ardó 2013.05.04. 22:21:23

ahh, bonusz h 0. napon, 0 latogatoval van mediaajanlat :) zsir. a hirdetonek tuti nyereseg.

2013.05.06. 17:44:06

Ez nem tartalom, hanem kaki. Még jó, hogy nem léptünk bele.

Mundr 2013.05.09. 10:45:14

@Ardó: Mondjuk pont az 1. vagy 0. héten volt a legtöbb látogatójuk. Azóta esett és hozza a napi 40k-t az alexa szerint. Nem túl sok

2013.05.09. 17:19:23

Nem is ők csinálják a tartalmat, hanem a Kormány.


süti beállítások módosítása