Azt mondják a reklámnak vannak szintjei az alapján, hogy mit szeretnél elérni. Ahogy a történet tartja: mit is adsz el, ha fúrót gyártasz?
A fúrógépet? Ó, igen, alapvetően igen, de mi van, ha mégsem ez a cél? Mert valójában nem is a fúrót adod el, hanem a lukat a falban! Igaz? Vagy lehet ennél tovább is menni? Hiszen a luknak is célja van! Vagyis akkor mit adsz el? Azt a szolgáltatást, amivel képet lehet a falra akasztani? De a képnek is van célja, nem? Akkor hát mit adsz el? Élményt! Azt az élményt, hogy ott van a faladon a szeretteid képe!
És ha ezt végiggondolod, máris láthatod, hogy miért lehet egy olyan kreatívot készíteni egy fúrónak, ahol nem a gép, hanem a család, a boldogság van a középpontban. Mert valójában azt adod el!
Ugye milyen furcsa lehet egy marketinges gondolkodása? Pedig nem történik más, mint az ember végiggondolja: kik is a célcsoport, nekik mire van szükségük, és mit akarunk nyújtani. Nincs ez máshogy online sem. Jelen akarsz lenni a Facebookon? Tartalom kell hozzá! És az milyen legyen? Érdekes? Vicces? Aktuális? Igen, de mégsem. Olyan legyen, ami a célcsoportodnak valamit ad! Nem ezt teszed? Meglesz a következménye: vagy érdektelenségbe fullad a jelenléted, vagy olyan megjegyzéseket, kommenteket kapsz, aminek nem örülsz. És erről nem a Facebook tehet, meg nem is a trollok, hanem az, aki rosszul adja el azt, amit gyártasz vagy szolgáltatsz.
Gondolj mindig a fúróra!
Utolsó kommentek