Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Z-zzzummmm!

Címkék: mobil onlinemarketing telefon mobil marketing

2013.06.13. csütörtök 23:46 Konrad

XperiaZ-Press-04.jpgA Telenor jóvoltából egy hete telefont cseréltem (ezúton is köszönöm), és a Sony-Ericsson Xperia Arc-om helyett egy SONY Xperia Z-t kezdtem elhasználni. Még mindig megdöbbent, mennyire egyszerű a váltás, ha Androidos készüléket cserélek - lényegében egy telefonkönyv lementés és memóriakártya áthelyezés után már csak be kell állítanom az új eszközön a fiókokat, és felraknom a programokat, amik majd kellenek. A fizetős programok is jönnek, nem kell újra megvenni azokat.

Ez persze csak azon egyre kevesebb ember számára újdonság, akik nem használnak okostelefont, hiszen ez direkt így lett kitalálva. Tény, nagyon jót tett a piaccal az Apple, amikor ezt a mostani új világot felépítette, és kvázi függetlenítette a készülékgyártóktól a szoftvereket. Ezzel és a gyors mobil internettel nyílt meg az az új világ, amin elindult az online marketing is. Hiszen a kézi eszközök, a smartmobilok és a tabletek világa jelentősen kiterjesztette az internet használat lehetőségeit és megszüntette a helyhez kötöttséget, miközben a tartózkodási információk is beépülhetnek a kommunikációs folyamatokba.

A SONY Xperia Z telefonja a legújabb kategóriához tartozik: 4 magos processzor, 2 giga belső RAM, full HD kijelző. Nagy, tepsi telefon, ezzel már lazán lehet pingpongozni is, ugyanakkor nem tűnik nehezebbnek, mint egy iPhone. Cserébe vékonyabb. Ez a készülék most azt tudja, ami a következő két évre biztosan elég lesz. És ez kell is ahhoz a fajta életvitelhez, amit folytatok. Folyamatosan szeretem látni a leveleimet, olvasom az rss-eket és így tovább. Plusz ki kell próbálnom az új programokat is. És ez az igazi apropója annak, amiért írok.

Ahogy fejlődnek a készülékek, úgy lesznek egyre gyorsabbak és ügyesebbek. Ez a harmadik Xperia telefonom, és össze nem lehet hasonlítani az elsővel, az X10-el. Pedig van olyan ismerősöm, aki még olyat használ. Vagy olyan tudásút, de újabbat - ami persze sokkal olcsóbb is. Az Android esetében nagyon sok lassú, nem túl erős hardverű telefon van forgalomban. És amikor programot fejlesztünk, nagyon oda kell figyelni, hogy azokon is fusson az, amit csinálunk!

Mert egy ilyen csúcsgépen, mint az Xperia Z, persze minden elfut akadás nélkül. Nagyon gyors. De nem ez az átlag gép, hanem a lassabbak, és azokon is menni kell! Nem szabad abba a fejlesztési hibába esni, hogy a saját, gyors gépünk az etalon.

Triviális ez? Annak tűnik. Mégis, nem ritkán szaladok bele ilyen problémába. És ez marketing szempontból sem örömteli: a lassú telefon lassú élménye inkább bosszúságot okoz, nem éri el azt a célt, amit eredetileg akartunk, amire költöttünk. Figyeljünk erre oda!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr215360696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JoeMRTHN · http://joe-marathon.com 2013.06.14. 00:02:01

Jó a cikk, egyet értek vele. Azonban két apróságot mégis hozzátennék:
1. ha gmail fiókod van ÉS szinkronizálod is, akkor még telefonkönyv mentésre sincs szükséged, mert a bejelentkezés után rögtön látod is a névjegyeidet
2. Valóban jót tett az Apple, de azzal vitiakoznék, hogy "kvázi függetlenítette a készülékgyártóktól a szoftvereket". Ez a marketen/itunesban található programokra ugyan igaz, de az operációs rendszer pont nála kapcsolódik szervesen a hardverhez, szemben pl az Android gyártófüggetlenségével.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.06.14. 00:15:28

@joemarathon:

1. - én saját telefonkönyvet építettem, nem a gmailosat használom, történelmi okok miatt. Egyébként jogos.
2. Egyetértek, de nem akartam jobban kifejteni. A lényeg a funkcionális programok, vagyis nem függsz az Apple-től vagy a SONY-tól, hogy milyen programokat használsz a gépen.


süti beállítások módosítása