Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mennek...?

Címkék: onlinemarketing üzlet

2013.07.09. kedd 22:13 Konrad

top_header_logo.pngA Lapcom szép csöndes kivonulása nem igazán látványos folyamat, de a kész tényként kezelt Sanoma szétszedése és eladása már látványosabb változást okozhat a hazai piacon. A valamikor kiemelten kezelt közösségi média oldalukat, a HotDogot már eladták, és a pletykák szerint ez csak a folyamat eleje.

A Sanoma által üzemeltetett Startlap.hu és a NőkLapja Café mellett nagyon szépen felnőtt a Hír24 is, nagyon kíváncsi leszek, kik lesznek a vevők. Bár a piac számára az igazi veszteség az lesz, hogy egy olyan cég vonul ki, amelyik folyamatos innovációt valósított meg, ami egyrészt munkát adott sokaknak, másrészt kihívást is jelentett a versenytársaknak.

Ugyanakkor ha az egyik nagy kiadó kivonul az online területről (eladja a portfólióját), akkor esélyes, hogy a reklámbevételek csökkenni fognak a szolgáltatásoknál (vagy bekerülnek már meglévő nagy cégekhez). Ez segítheti, hogy a piac megmaradó szereplői kicsit fellélegezzenek, vagyis maradjon pénzük a további működéshez.

A Sanoma fontos szereplő, és egy nagy nemzetközi cég, vagyis fájó lesz a hiánya a piac egészének. Hogy tényleg kivonul-e? Minden lehetséges...

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr395398215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juan74 2013.07.09. 23:19:34

Azért a "folyamatos innováció" kifejezést erős túlzásnak érzem.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2013.07.10. 01:02:43

Hm, a Startlap pl. 4-5 éve lehetett a csúcson, és már akkor is elavult volt.
Az innováció nem ez. Ez max az ugaron való relatív helyzeti előny.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.07.10. 10:43:33

@Chigavera: Valóban, a Startlap nem innováció, nem is arra gondoltam. Kifelé kevésbé látványos az, ami ott történt-történik. Azt hiszem, az is megér egy misét, mely cégek fejlesztenek tervezetten és úgy, ahogy nyugaton i szokás, és mely nagy hazai cégek elégednek meg ennél kevesebbel is.

juan74 2013.07.10. 10:45:07

@Konrad: Jogos, kis ország, kis innováció.
Nem állítom, hogy ne lettek volna folyamatosan fejlesztések, de a magyar Sanomára az innovatív jelzőt nem jutna eszembe használni. Zömében másutt már bevált modelleket próbáltak ki több-kevesebb sikerrel.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.07.10. 10:56:12

@juan74: ...és ezzel kiemelkedtek a hazai mezőnyből. Szomorú, de így van.

Ardó 2013.07.10. 15:50:07

miert lenne fajo ?? semmi ujat es jot nem csinalnak evek ota. megkovesedett mamut , mint a masik 3. a mutyi egyik vastag laba. ha megkerdeznek a 20 ev alatti korosztalyt (akikre javareszt lottek), senki nem tudna h ki/mi az a sanoma. az meg h a hotdog : "~150.000 napi látogató".
egy konkret atveres es hazugsag. tovabbra is azt mondom h hulljon a fergese. aki nem uptodate/koreszeru es nem ad _minosegi_ szolgaltatast, szunjon meg, es rostalja ki a kozeg. en szemelyszerint varom a tobbit is. tisztuljon a piac es szunjon meg az evtizedes lapleosztas.

retekbá 2013.07.10. 15:50:39

Van üzleti innováció is a világon, nem csak technológiai. Magazinkiadóból az egyik legerősebb digitális szereplővé válni, lapkiadói múlttal tranzakciós modellen alapuló termékeket sikeresen működtetni keményen üzleti innováció.
rel.:Profession.hu, Szállás.hu

ancsika 2013.07.10. 18:38:03

konkrétan a lap.hu család a kiskirályoskodó szerkesztőivel az ország szégyene...

mikor egy tematikus oldalra 1.5 hónap és 15 levél kellett hogy felkerüljön a beküldött oldal (igen, a konkurencia szerkesztette azt a lapot erősen kifogásolható minőségben [a linkek egy része döglött a másik része meg nem odavaló volt])

szűkebb pátriárka 2013.07.10. 23:50:53

@ancsika: jaj, de jó, hogy ezt írtad! Igen, a lap.hu az online piac trafikmutyija. A jó időben jogosultságot szerzett, portfólióval rendelkező kiskirályokkal. Meg a jó forgalmú lap.hu oldalak másodpiaci adás-vételével...

Az a baj, hogy a sanomások is nyakig benne vannak, abban, amivé lett a lap.hu. Egyrészt azzal, hogy hagyja a vezetőség, másrészt azzal, hogy jó néhány sanomás munkatárs érdekes módon lap.hu gazda is.

Egyetlen szerencse, hogy mind SEO, mind látogatóterelési szempontból egyre inkább eljelentéktelenedik a lap.hu család.

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2013.07.11. 14:28:13

érdekes, hogy az adsense hogyan engedheti a lap.hu (és hasonló) oldalakon önmaga megjelenítését, miközben "Tervezési és tartalmi irányelveik" egyik sarkalatos pontja kimondja:
"Egy adott oldalon lehetőleg ne legyen túl sok link."


süti beállítások módosítása