A napokban néztem, hogy mennyire sokan rámozdultak a retargetingre: volt olyan AdWords hirdetési hely, ahol a 3 hirdetésből 3 volt olyan, ami retargetálva érkezett. Kicsit már sok is volt a jóból. Ennek kapcsán fel is dobtam Twitteren, hogy de jó lenne ezt kikapcsolni tudni, és akkor Vadász Illés dobta be a megoldást: a kis X a hirdetés jobb felső sarkán.
Bevallom, még nem próbáltam, de most megnéztem. És a kis X elvitt egy érdekes helyre, ide:
Ez az a hely, ahol megnézhetjük, mit is lát rólunk a Google, mi alapján kapjuk a célzott hirdetéseket. És ha sok arab vagy kínai hirdetést kapsz, és ez zavar, akkor itt tudod azt is állítani. Nem beszélve a tematikus célzásokról. Hasznos kis hely ez, nemcsak felhasználó, de hirdető fejével is. Egyrészt azért látszik, mennyire pontos - illetve pontatlan - a Google, másrészt az is megdöbbentő, mennyi mindent összegyűjt. És ez szinte biztos, hogy csak a jéghegy csúcsa...
Utolsó kommentek