Az a jó a tanácsadói munkában, hogy változatos. Sok nagyon érdekes projektben vettem már részt, ez jelent egyrészt rengeteg tapasztalatot, másrészt nem unatkozom. Sőt, néha olyan munkát kell végeznem, ami kifejezetten szórakoztat.
Sokat beszélek én is arról, hogy a jó kommunikáció alapja a tartalom: ha van jó tartalmunk, akkor sokkal könnyebb a dolgunk. Fokozottan igaz ez a közösségi médiában, azon belül is a Facebookon. Ha a jó a tartalmad, sokan meg fogják osztani, sokán fogják látni. Éppen ezért éreztem azt, hogy a tartalommal nem lesz gond, amikor megkerestek bennünket az Emil.RuleZ-től, hogy segítsünk nekik a most hétvégi koncertjük online reklám elkészítésében.
Nem áll tőlem távol az Emil.RuleZ zenéje, sem az a fajta humor, amely a zenekar tagjait jellemzi, így könnyen bele tudtam élni magam a projektbe. Bár nem vagyok a core célcsoport, de ráadásként nekem is szól a kampány. És a fiúk egyébként nagyon kitettek magukért: folyamatosan gyártják a jobbnál jobb (és fárasztóbbnál fárasztóbb) videókat a Facebookra, amik aztán még maguktól is több tízezer emberhez eljutnak. Tényleg számít a tartalom!
Felépített, néhány ezres rajongói táborral, pénz befizetési nélkül is lehet tízszeres elérést produkálni, még most is. Ennyit ér az, ha tényleg ütős tartalmad van!
Egyébként a Facebookozók olyanok, mint általában a közönség: kegyetlenek. Azonnal látszik, ha valami nem sikerült annyira jól. Kevesebb a megosztás, kisebb az elérés... De cserébe, ami jól elsül, az tényleg nagyot tud szólni.
A lényeg, a konverzió, aztán persze majd szombat este fog látszódni: van egy terv, hogy mennyi jegyet kell eladni. Ha azt sikerül elérni, akkor tényleg jól dolgoztunk. Addig pedig várjuk a jegyeladási számokat, hogy ha kell, az utolsó napokra még egy kicsit erősítsünk a kampányon... Mert sok embert el kell érnünk, hisz nekik lenne rossz, ha nem tudnának csak azért elmenni, mert nem hallottak a koncertről, nem igaz?
Utolsó kommentek