Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Elmúlik a kinyomtatott internet

Címkék: üzlet

2013.10.10. csütörtök 23:47 Konrad

firebook.jpg

Alig egy hónapja jelent meg a hír, hogy a Lapcom kinyomtatja az internetet. Illetve annak a javát. És bele is vágtak, tényleg. Még olyan két hete is lelkesek voltak. Aztán egy mai bejegyzés a Facebookon:

Kedves mindenki! Megjelent az új számunk, amely azonban egyben az utolsó is. Köszönjük az eddigi figyelmet!

Vége tehát. Amikor először írtam a hírről, feldobtam szavazásra, meddig fog élni. Az első számot túlélte, de már a három hónapot sem élte meg. Úgy tűnik, nem volt benne több.

Kár érte? Nem is tudom. Beszéltem pár emberrel, akinek tetszett. Elvben léteznie kellene egy célcsoportnak is, akinek ez kell. Persze a másik oldalon még az olyan lapok, mint a Nemzeti Sport is egy folyamatos éves 3-4 százalékos csökkenési spirálban van, és bár egyesek szerint pár éven belül eljön még a nyomtatott lapok reneszánsza, én ebben kevéssé hiszek. A Poszt most megmutatta: már most sem lehet nagyot ugrani egy kiszáradóban lévő tóba.

Azt hiszem, az ötletet mégis érdemes végiggondolni. A tallózó újságírás, az érdekes tartalmak ügyes kigyűjtése, az okos szerkesztés olyan valami, aminek helyet kellene találni az interneten. A Poszt ötlete egyáltalán nem volt hülyeség, "mindössze" a formátum halott. Ahogy nézegettem a tabletek penerációját, szerintem akár már jövőre ilyenkor érdemes lehet elgondolkozni azon, megélhet-e egy ilyen formátum - akár fizetősen is - kizárólag tableten és okosmobilon. De a papír nem bírta el.

Sajnos nem nyert senki. De legalább megpróbálták.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr995562661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Utolsó Csillagharcos 2013.10.11. 00:38:40

Minek fizessek érte, hurcoljam magammal, amikor a telefonomon ott van miden amiből ők csak szemezgetnek? Amúgy nem kár a nyomtatott sajtóért, legalább kevesebb fát vágnak ki miattuk.

szűkebb pátriárka 2013.10.11. 00:53:54

Hát kicsit finomkodó lett ez a poszt a Posztról. Valójában ez egy printmédiás Sólyom Airways volt, azaz már a bejelentésekor látszódott, hogy kapitális marhaság az egész, kezdve a lap címadásával.
Azért beszélhettél olyan emberekkel, akinek tetszett, mert a szakmabeliek nyilván tekintettel voltak arra, hogy ez mégis csak A Legendás Origós Páros szüleménye, akiket nem illő fikázni.
Bezzeg, ha egy Kovács és társa Bt. indította volna el, akkor már "körön belül" is csak mindenki röhögött volna rajta.

Azért sajnálom ezt az egész történetet, mert azt a pénzt, amit beleöltek ebbe, akár valami értelmes dologra is lehetett volna fordítani.

ymel 2013.10.11. 02:21:04

@szűkebb pátriárka: Fene tudja. Lehet, hogy volt valami "kotelezoen elkoltendo" keretuk, amibol okorkodtek egyet.

De valoban mukodhet az otlet az interneten. Meghat vannak is szemelgetok.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2013.10.11. 07:24:41

Itt látszik, hogy hiába a nagy név, ha az ötlet halálra van ítélve...

Vittore. 2013.10.11. 07:37:08

"A tallózó újságírás, az érdekes tartalmak ügyes kigyűjtése, az okos szerkesztés olyan valami, aminek helyet kellene találni az interneten."

Nem, nem igaz. A kutyát sem érdekli az ilyen tartalom, illetve annyi embert csak, akiből még pár fillért sem lehet kigazdálkodni napi szinten.

killerkaller 2013.10.11. 08:33:08

Azt tartja a mondás, hogy nincs régebbi dolog a tegnapi újságnál. A POSZT-ot tudjuk be egy kísérletnek. Akár történhetett volna fordítva is.

luis5 2013.10.11. 09:49:49

A névről jut eszembe hogy Weyer Balázs annak a Weyer Bélának a fia akiről az internetton ill. indexen elnevezték ama nevezetes weyerbélázást.
Amúgy a lap egy kísérletet megért.
Amikor nem a meleg akolban próbálkozik egy lap hanem a süvítő rideg valóságban-más a szitu.

É2I 2013.10.11. 11:06:09

Kísérlet? A helyi megyei újság rendre két hetes indexes cikkeket közöl tölteléknek már vagy öt éve...

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2013.10.12. 11:15:23

Én régi vágású tipográfusként hivatalból is hiszem, hogy a nyomtatott kiadványoknak van jövőjük, csak még meg kell találniuk az utat, a formát. De egy ilyen, mások által szerkesztett, nyomtatott RSS-olvasónak nem sok értelmét láttam, hiszen mindenki azt olvas, ami érdekli és nem azt, amit mások ráerőltetnek. Pár éve még talán működhetett volna, amikor még nem lehetett az internetet bevinni a vécébe, de manapság már ott is csak egy funkciót tölt be a papír, a többire ott a tablet, a telefon.

Szilvágyi Péter · http://verk.hu 2013.10.17. 19:22:16

Én mindig drukkolok mindennek, ami új kezdeményezés, mert azt gondolom, hogy bármilyen kezdeményezés jobb, mint semmit nem kezdeményezni... De most itt a DE...

Mire számítottak? Mi volt az az apró infómorzsa, amire azt gondolták, hogy érdemes a süvítő széllel szembe vizelni, mert sikerülhet?

A nyomtatott lapkiadásnak egyetlen szegmense fog megmaradni, a "must have" kiadványok piaca. Szűk rétegeknek presztízs tartalom, ami hosszabb életű, és nem avul el 2 nap alatt... Aki ezt jól tudja csinálni, az lehet sikeres, de a digitális marketing részét (közösségépítés, alkalmazások, online felület, stb.) nem tudja elhagyni.


süti beállítások módosítása