Szeretem a Twittert, sokkal jobbnak tartom, mint a Facebookot. Kevesebb a szemét tartalom, jobban össze lehet válogatni a számomra érdekeseket, és sokkal áttekinthetőbb is a felülete. Nagy előnye az egyelőre létező reklámmentessége (pontosabban minimális mennyiségű a reklám), és…
Twitter3000
Címkék: onlinemarketing közösség ajánló
2013.04.07. vasárnap 21:28 Konrad
2 komment
Legyen időd tanulni!
Címkék: onlinemarketing
2013.04.06. szombat 21:44 Konrad
Egy kedves barátom mondta azt egy előadáson olyan 15 éve, hogy az internet az a hely, ahol minden információt meg lehet tudni az internetről. Én ehhez csak annyit tennék hozzá: az internet az a hely (lett azóta), ahol minden információt meg lehet találni mindenről. Csak meg kell…
Szólj hozzá!
A Facebook felülről
Címkék: kampány facebook
2013.04.05. péntek 23:44 Konrad
Ma volt szerencsém meghallgatni a ThinkDigital ügynökség vezetőjének, Szabó Ákosnak egy előadását a Facebook hirdetési megoldásairól. Amitől ez igazán érdekes volt, hogy az előadás nem kisvállalkozásoknak szólt, nem is egy konferencia keretei között zajlott, hanem olyan…
25 komment
Kupon vs. szállodák
Címkék: üzlet
2013.04.05. péntek 00:29 Konrad
Azt hiszem, egyes szálláshely kínálók a mai napig nem tudják elfogadni, hogy végletesen átalakult a piac. Olvasom, hogy "Nagy veszteséget jelent a szállodáknak a kuponozás, de hogy vendég legyen, mégis élnek a kuponos akciókkal." Olvasom, de egyre kevésbé tudom komolyan venni.…
19 komment
Újra Startup Underground
Címkék: ajánló startup
2013.04.03. szerda 21:59 Konrad
Az idei Startup Underground előadásai idén nem csak fejlesztésről és startupokról szólnak, hanem inkubációról és oktatásról is. Rekord számú látogatóra és remek projektekre számítanak a szervezők. Immáron hatodszor kerül megrendezésre a Startup Underground konferencia,…
Szólj hozzá!
Fizetnél a tartalomért?
Címkék: tartalom üzlet
2013.04.02. kedd 22:06 Konrad
Ez egy kicsit olyan tabu téma volt sokáig az interneten. Tudjuk, hogy mik az ellenérvek: "ezért a szarért nem fizetek", "majd máshol ingyen elolvasom", "nem ér ez egy fillért se". És ismerjük a félelmeket is: elveszített felhasználók, kevesebb bevétel mint a reklámokból, és így…
20 komment
Erőltetett ünnepek
Címkék: tartalom facebook
2013.04.01. hétfő 22:43 Konrad
A közösségi médiában a legrosszabb talán az, hogy kötelezőnek érezzük, hogy minden ünnepre reagáljunk. Ahogy kedvenc magyartanárom mondta: minden sátoros ünnepre, ugye. És ez a viszkető kényszer, a lájkgyűjtés, a közlési inger ott van minden közösségi média menedzser…
Utolsó kommentek