Még valamikor december elején kérdezett meg a Gazdasági Rádió egy műsorban, hogy vajon a mémeket lehet-e reklámra használni, milyen marketing szerepük lehet, illetve egyáltalán van-e nekik ilyen. A mémek ugye olyan vicces vagy kevésbé vicces, de mindenképpen érdekes képek vagy…
A mém és a marketing
Címkék: onlinemarketing
2013.01.20. vasárnap 19:36 Konrad
6 komment
Facebook, kiscicák nélkül
Címkék: ajánló LinkedIn
2013.01.19. szombat 14:20 Konrad
Néhányszor leírtam már itt a blogon is, hogy a LinkedIn-t gondolom az egyik régi-újdonságnak a hazai közösségi média piacon. Régi, hiszen 10 éves szolgáltatásról beszélünk, de mégis új, hiszen jelenleg kb. 285 ezer magyar "van fönt" rajta, vagyis elég jelentős növekedési…
6 komment
Milyen kék ez a lila?
Címkék: kreatív
2013.01.18. péntek 15:22 Konrad
Évek óta nem volt ilyen problémám, de most megint belefutottam. Egy nekem elküldött anyagban jeleztem, hogy én biza azt a lila színt nem szeretem, mire azt a választ kaptam, hogy az a lila bizony kék, kalibráljam újra a monitoromat. Régről ismert gond ez, az igazi problémát ugye…
64 komment
Minden sarkon startup áll
Címkék: kutatás startup
2013.01.17. csütörtök 21:09 Konrad
A hazai startup élet az utóbbi öt évben nagyon szépen felpörgött. Részben az EU-s pénzek (Jeremi I. és II.), részben a sikeres startupok (Prezi.com, Ustream stb.) részben a nagyon erős közösségi élet miatt kb. minden sarkon startup áll, minden lépcsőn potenciális befektetők…
7 komment
Lájkoltság, mint üveggolyó
Címkék: kutatás facebook
2013.01.16. szerda 15:07 Konrad
Azt tudod, hogy mióta lehet cikkeket lájkolni? Mármint mióta lehet Like gombot rakni a cikkekhez? Alig négy éve. Pedig olyan, mintha örökké itt lett volna, nem? A cikkek mellett elhelyezett Like gomb persze azóta kapott mindenféle neveket. Előbb magyarosodott Tetszik-re, majd átalakult…
1 komment
Hová raktam a kulcsom?
Címkék: kereső facebook
2013.01.15. kedd 21:20 Konrad
Normális, emberi kérdéseket normális üzemmódban teszünk fel: másik embernek vagy magunknak. Amúgy az interneten, ha keresünk valamit, lefordítjuk valahogy az adott oldal/szolgáltatás/program nyelvére. Például "tavaly láttam egy filmet azzal a borostás színésszel, valamelyik…
54 komment
Neked mitől hiteles?
Címkék: onlinemarketing facebook
2013.01.14. hétfő 14:40 Konrad
A közösségi média kommunikáció egyik fontos feladata, hogy megteremtsük azt a hitelességet, ami miatt a résztvevők elfogadják az üzenetünket, ami miatt azt mondják, hogy az adott cég, az adott márka vagy éppen az adott személy hiteles. Minél ismertebb egy cég, annál több…
Utolsó kommentek