Hányan panaszkodtunk már azért, hogy felugrik, kitakar, villog, ugrál, eltolja, hangos, vagyis zavaró a hirdetés? De ez csak bennünket, olvasókat zavar? Miért engedik a tartalomszolgáltatók, hogy ez megjelenjen?
A válasz egyértelműen az, hogy pénzért. Az egyszerű bannereket már nem vesszük észre, kellettek megoldások, hogy lássuk, az ott egy hirdetés, és azt is lássuk, hogy mi van benne. A tartalomszolgáltatónak kell a bevétel, a hirdetőnek kell a figyelem. Az ilyen bannerek megadják a figyelmet, és így a bevételt is. Ezért vannak zavaró bannerek, és persze még egy ok miatt: jól láthatóan hatékonyabbak, mint a nem zavaró megoldások.
A mai tippünk igazából egy javaslat: ne bosszankodjunk a zavaró hirdetések miatt, az ingyenes tartalomfogyasztásnak ez az ára!
Utolsó kommentek