Ha szeretnénk valamit nyomatékosítani, előszeretettel használjuk a felkiáltó jelet. Főleg a kezdő reklámszövegírók követik el azt a hibát, hogy minden szó mondat végére kirakják: Gyere! Most! Csak nálunk kapható! Hihetetlen áron!
Ez több baj is van. Először is, nem beszélünk úgy, hogy folyamatosan hangsúlyozunk mindent, hiszen ez olyan, mintha semmit nem emelnénk ki: ha a stadionban mindenki föláll, akkor senki nem lát jobban, ugye... Másrészt néhány hirdetési rendszer nem is engedi a sok felkiáltó jelet, ilyen elsősorban a Google AdWords is.
Tény, a FOLYAMATOS NAGYBETŰhöz képest ez kevésbé kiabálás, de így sincs rá szükség. Csak oda írjunk felkiáltó jelet, ahova tényleg kell.
Mai tippünk: ne használj minden mondat végén felkiáltó jelet!
Utolsó kommentek