A szponzorációt köznapi értelemben támogatásnak fordítjuk, de mint reklám eszköz, ez is egy hirdetési forma - igaz, hasonlóan a támogatáshoz, egyfajta elköteleződést is mutathat valamilyen téma vagy célcsoport felé.
A szponzoráció tipikus brand építő, erősítő eszköz. Olyan megoldás, amely mindenképpen valamilyen képi megjelenés segítségével adja át az üzenetet illetve mutatja meg, hogy melyik az a cég vagy termék, amely szponzorál. Ez ebben az esetben azt jelenti, hogy fizet azért, hogy megjelenjen az adott felületen, és ott folyamatosan, minden felhasználó számára hosszabb ideig látható legyen.
A szponzoráció nem szükségszerűen kattintható megjelenés, sok esetben tényleg nem több, mint látvány. Ugyanakkor mivel hosszabb időről van szó, így minden felhasználó láthatja, és nem is tudja elkerülni. A szponzoráció hossza tipikusan minimum 2 hét, de akár több hónap vagy év is lehet.
Mai tippünk: ha brand építésre van szükségünk, használjuk bátran a szponzorációt!
Utolsó kommentek