Az, hogy a szponzoráció hogyan néz ki, elsősorban persze a tartalomszolgáltatótól függ, attól, hogy ő mit enged. De természetesen lehet kreatív ötletekkel is előállni, így valójában a szponzoráció egy nagyon rugalmas display hirdetési megoldás.
Alap esetben a tartalomszolgáltató meghatározza, mely elemeket lehet átszínezni, átalakítani a hirdető elképzelései szerint. Ezt néha érdemes kiegészíteni valamelyik bannerhely megvételével is, így elérve, hogy tényleg csak a szponzor látszódjon. Persze, van az a pénz, amennyiért a legtöbben többet is engednek. Volt már arra is példa, hogy a belépéshez kapcsolódó gombot is lecseréltette a hirdető a saját üzenetére. De ismert megoldás például a videólejátszó gombjainak az átalakítása, átszínezése is. Vagyis: ha van egy ötletünk, és van pénzünk is rá, bátran próbálkozzunk annak megvalósításával.
Mai tippünk: bátran használj szponzorációra olyan megoldást, ami kreatív és formabontó!
Utolsó kommentek