Van olyan, hogy hirtelen jön egy lehetőség, egy ötlet, és egy fajta termékből szeretnénk nagyon sokat eladni. Jön a Karácsony, és van egy új trendi termék, kaptunk 200 db felfújható viziszörnyet nyárra, szóval van mit eladni.
Ilyenkor nem érdemes csak ezért webáruházat csinálni, ehhez kell egy értékesítési felület és egy kampány. Erre lehet jó megoldás megállapodni egy olyan szolgáltatóval, aki egyébként is árusít valamit. Mindenképpen érdemes úgy megoldani az eladást, hogy csak jutalékot fizetünk, mert akkor kisebb a kockázatunk. És ha sikerül egy jó megállapodást összehozni, akkor a mi költségünk lényegében a termékek beszerzése lesz.
A vezető hazai árverező oldal, egy nagyobb apróhirdetési oldal, egy általános webáruház mind lehet partnerünk (persze más-más feltételeket fogunk kapni). Sok esetben a meglévő forgalmuk elég is az eladáshoz, nem kell reklám, vagy elég egy kisebb reklám is.
Mai tippünk: eseti termékeladáshoz nem kell önálló weboldalt, webáruházat építeni, használjuk a létező szolgáltatásokat!
Utolsó kommentek