Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Elvesztek a látogatóim?

Címkék: ajánló facebook

2014.05.29. csütörtök 11:29 Konrad

kiskukac.jpgÍrtam egy bejegyzést a Pagerider blogjára a Facebook oldalak elérésének a változása miatt. Az abban leírtak szerintem itt is érdekes lehetnek, íme!

A Facebook folyamatosan változtatja az üzleti oldalak elérését, egyre inkább csak olyanoknak mutatja meg az általunk posztolt bejegyzéseket, akik aktívak az irányunkban. Ezek a változások kisebbfajta pánikot okoztak a hazai céges világban is, pedig annyira nem is rossz a helyzet - éppen csak az ingyenebéd fogyott el.

Ha írunk egy jó bejegyzést, azt továbbra is sokan fogják látni. Ehhez az kell, hogy megosszák azt egymás között, vagyis terjesszék a reklámunkat. És ha elég sokan foglalkoznak vele, akkor a saját rajongóink közül is többen fogják azt látni. De természetesen nem minden bejegyzésünk ilyen jó, így ha a kevésbé jókkal is el akarunk jutni a rajongókhoz, erre pénzt kell költeni. Az oldalunk méretétől függően pár ezer forintot.

De mit tehetünk, ha nem tetszik nekünk ez az új világ?

Az egyik lehetséges megoldás, ha megszerezzük a rajongóink e-mail címét! Ez persze nem megy automatikusan, nincs olyan funkció a Facebookon, ami “csak úgy” odaadja nekünk ezt az adatot. Kell rá költenünk, de ha már sikerült megkapnunk a címeket, akkor küldhetünk azokra hírlevelet, egyedi ajánlatokat.

Szervezzünk a rajongóinknak játékot: a játékban való részvétellel elfogadják az adatkezelési szabályunkat és átadják az e-mail címet is. Ehhez tökéletes eszköz lehet bármelyik PageRider alkalmazás, de tapasztalataink szerint a kvíz játékok - egyszerű kérdésekkel - a leghatékonyabbak. Mivel a cél az, hogy megkapjuk az e-mail címeket, így nyereménynek adhatunk bármit, ami érdekelheti a célcsoportunkat. Ezek után már csak annyi a dolgunk, hogy pár alkalommal kirakjuk a játékfelhívást, és ezeket a bejegyzéseket meghirdetjük a rajongói körünknek.

Érdemes tehát kicsit átgondolni a Facebook jelenlétet, és a folyamatos kommunikáció mellett elérni, hogy minél több adatot megkapjuk mi is, nemcsak a Facebook.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr786225772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[megmondoember] 2014.05.29. 15:22:18

Hú, és mennyire fog örülni a júzer ha megspammeljük egy kis DM-mel. Erre biztosan nem azt fogja reagálni, hogy az email-címünk mindjárt spamszűrőbe rakja, és még az oldalunkra adott lájkot is visszavonja a FB-on.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2014.05.29. 15:35:32

@[megmondoember]: Ha jól csinálod, releváns információkat adsz és nem küldesz minden nap mailt, akkor ez jellemzően nem okoz problémát.

halaloszto 2014.05.30. 02:45:27

@Konrad: Elaruljam hogyan kell jol csinalni? Fel kellene fogni mi a kulonbseg a marketing es az eladas kozott. Es meg is tartani.

Egy hirlevel amiben informacio van, az marketing. Egy level amiben az az informacio hogy vegyek gyorsan piros papucsot amig van, az nem marketing. Kb mint a bedobott auto prospektus es a hazalo arus aki kerdezes nelkul kipakolja az arut a kuszobomre.

Vajk

♔batyu♔ 2014.05.30. 08:46:29

Elmondanám, hogy én olvasás nélkül törlöm az összes spam-et.

Szerintem más is.

A sikerért meg kell dolgozni, a spam pedig nem minősül munkának.

Kell csinálni egy jó weblapot érdekes témákkal és ott kell összegyűjteni egy olyan közösséget, akik el is olvassák a hírleveleimet.

Sok ostoba azt hiszi, ha naponta 3x kiküldi, hogy feltalálta a marketing csodaszerét, 2 nap alatt milliomos lesz.

Ráadásul én a különösen genyóknál ki is nyomozom a "megrendelőt" és feliratom a valós mailcímét olyan helyekre, hogy nagyon hamar meg kell válnia mailcímétől.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2014.05.30. 09:16:12

@♔batyu♔: a spam ugye a kéretlen reklám. A poszt nem erről szól, hanem arról, amikor valaki kéri a reklámot. A kutatások alapján a magyarok 67%-a nem utasítja el az e-mail reklámot (nem spam-ről beszélek továbbra sem), ezért is hatékony ez a hirdetési forma.

halaloszto 2014.05.30. 10:53:09

@Konrad: De a cegek tobbsege nem reklamot kuld emailban. Hanem kipakolja a termeket a kepernyomre mint a vandorkereskedo. Informacio a termekrol meg a levelben is nulla, a weblapjan is nulla. Sot, neha kiderul hogy a kereskedo fejeben is nulla, nem tud rola semmit, es nem is erdekli csak hogy eladja.

Ez egy reklam: www.youtube.com/watch?v=x6FmIKSqTKo

Amikor kapok egy "hirlevelet" hogy opel astra most akciosan 3M, de hogy a felszereltseg mit tartalamz azt kibogaraszni sem lehet az nem reklam, hanem hazalo kereskedo.

Vajk

stevie balkanski 2014.05.30. 12:25:30

Konrád, ez a Pagerider oldal, amire kettőt is kilinkeltél, elképesztően agresszív! Megnéztem a linkedet, rögtön be akart léptetni a FB profilommal. Oké, rendben van, hadd lássák, ki járt itt. Ezután rögtön posztolni akart a falamra a Pagerider nevében. Ezt szerencsére le lehetett tiltani. Ámde azonnal zörgött a fb-s email címemen lévő postaládám, anélkül küldtek hírlevelet, hogy én bármit megrendeltem, vagy jóváhagytam volna. És most jön a java: az emailben nem volt leiratkozási opció, csak az, hogy akkor most majd rendszeresen kapok tőlük levelet a cuccul működéséről. A cím robot, nem lehet rá válaszolni. Oké, vissza az oldalra, megint be kell jelentkezni, de a menü csak akkor működik, ha előtte elfogadom az ÁSZF-et. Sajnos ez a cég számomra elfogadhatatlanul rámenős, már-már egy szinten a lájkgyárakkal. Azt javaslom, hogy a hitelességed megőrzése érdekében ne nagyon toljad őket. Üdv, Stevie


süti beállítások módosítása