A szolgáltatást kínáló weboldalak egyik állandó tartozéka a Q&A menü, a kérdések és válaszok rész. Ez sok esetben statikus: a weboldal készítői megpróbálják kitalálni, mik lehetnek a felmerülő kérdések, és azokat meg is válaszolják. Jobb esetben az ügyfélszolgálatra beeső kérdéseket is iderakják, válaszokkal. (Igen, ezt szokták FAQ-nak, vagy GYIK-nek, vagyis gyakran ismételt kérdéseknek is nevezni.)
De sokkal hatásosabb, ha ezt a funkciót kiegészítjük egy fórum szerű megoldással: feltehetünk kérdést a weboldalon, és arra ott helyben megkaphatjuk a választ is.
Az ilyen megoldás több, mint a statikus Q&A, de persze kevesebb, min egy fórum. Ugyanakkor ezt is kell kezelni, fontos a moderáció, és fontos az is, hogy mindig válaszoljunk.
Mai tippünk: használjuk a fórum megoldást a weboldalon a gyakran ismételt kérdésekre is!
Utolsó kommentek