Ha egyik fogyasztó információt ad át egy másik fogyasztónak, akkor beszélünk szóbeszédről. De ha ezt a folyamatot a marketingünkben használjuk, akkor már elkezdhetünk szóbeszéd marketingről beszélni!
Azt már látjuk, hogy mi kell ahhoz, hogy rólunk beszéljenek. Így a szóbeszéd marketing valójában két dolgot kell jelentsen: egyrészt okot kell adnunk arra, hogy a fogyasztók rólunk beszéljenek, másrészt teret, lehetőséget kell biztosítanunk ezen beszélgetések kialakulásához. Vagyis a szóbeszéd marketing egy olyan folyamat, ahol valamit csinálunk, ami miatt rólunk beszélnek olyan helyeken, amit mi biztosítunk vagy ami egyébként is elérhető a fogyasztók számára.
Mai tippünk: a szóbeszéd marketing nem egyszerűen egy hirdetés, hanem egy folyamat. Éljünk ezzel, de készüljünk fel arra, hogy nem egyszeri aktivitásról van szó!
Utolsó kommentek