A Facebook oldal kezelése alapvetően nem tűnik nehéz dolognak: kirakunk valami vicceset, valami érdekeset, és ezt mindenki fogja szeretni. Amikor pedig nem érünk el elég embert, akkor majd szidjuk a Facebook-ot a hülye szabályai miatt, hiszen miért kell neki több ezer dolgot néznie, hogy mit rak ki a követőink falára??
Ebből is látszik, nem mindegy, milyen tartalmat rakunk ki. Első lépésben ismerni kell a közönségünket. Van a Facebook oldalnak egy fantasztikus tulajdonsága, az 50 rajongótól elérhető statisztika. Első körben ezt kell nézegetni: honnan jönnek a rajongóink, milyen idősek, mennyi a férfi, mennyi a nő. Ez már önmagában segíthet, milyen jellegű tartalmak lehetnek népszerűek.
Aztán jön a kísérletezés: képekben és szövegben próbáljunk ki különféle tartalmakat. Mi történik, ha hosszabb a szöveg (4-6 mondat), mi történik ha rövidebb (1-2 mondat). Azokat a képeket szeretik, amin emberek vannak, vagy azokat, amin tájak? Ha emberek, akkor inkább szép vagy inkább frivol, inkább férfi vagy inkább nő? Számtalan lehetőségünk van. Egy a fontos: úgy próbálkozzunk, hogy minden más tulajdonsága a bejegyzéseknek változatlan: ugyanaz legyen a napszak és csak a természetes elérést használjuk (ne promózzuk a bejegyzést).
Végül kérdezzünk: bátran kérdezzük meg a rajongóinkat, akár promózott bejegyzésben, hogy mit szeretnének olvasni, nézni tőlünk! És hallgassunk rájuk.
Mai tippünk: ha érdekes tartalmat készítünk, amit a rajongóink szeretnek, akkor nőni fog az oldalunk általános elérése is!
Utolsó kommentek