Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Zoom.hu (re)start

Címkék: ajánló

2017.07.20. csütörtök 12:00 Konrad

zoom_hu.png

Ma reggel 10 órakor hivatalosan is elindult a régi-új Zoom.hu próbaüzeme, vagy ahogy a főszerkesztő írja: próbaszáma.

Számomra utoljára talán a 444.hu volt ennyire várt és ennyire izgalmas online médiaesemény, mint most ez. (Propagandaoldalak indultak persze azóta is, de azokat nem tudnám újságnak nevezni.) A Zoom.hu persze kicsit más alapokkal indul: egyszer már létezett, működött pár hónapig. De akkor a tulajdonos leállította. Most új csapat, új szerkesztőség épült, és annak vezetésére a CEMP-től nemrég távozott Zappe Gábort kérték fel, aki korábban a Velvet.hu és a Dívány.hu főszerkesztője volt. Gábor annyira régi "Indexes", hogy már én is dolgoztam vele 16 éve. Ezt az ismertséget most kihasználtam, és feltettem neki pár kérdést:

Berényi Konrád: Mennyire érzed veszélyesnek egy régi nevet újraindítani?

Zappe Gábor: Amikor a Zoom.hu mellett döntöttünk, úgy gondolkodtunk, hogy van egy jó nevünk, ami a mienk, és aminek a sztorijára a szakmán kívül senki nem emlékszik. A szakmában meg ha Tarjányi Péter indít egy újságot, úgyis mindenki a Zoomra fog asszociálni, tehát így is úgy is a Zoomhoz lyukadunk ki. Akkor meg miért ne egy jó névvel induljunk?

BK: Mi a cél, kiket gondoltok versenytársnak? Vagyis hírfolyam lesztek, vagy magazin?

ZG: A top5 híroldal közé szeretnénk bekerülni, az elsődleges versenytársainknak a 444-et, hvg-t tekintjük. Ha van olyan meghatározás, hogy magazinos hírlap, akkor így határozzuk meg magunkat. Minden fontos hír megtalálható lesz nálunk, de a saját sztorikra, és azok látványos, minőségi megjelenítésére koncentráljuk erőink nagyobb részét.

BK: Mikorra terveztek “éles” indulást?

ZG: Egy hónapot adtunk magunknak, hogy bejáródjon a rendszer. A végleges dizájnnal akár holnap el tudnánk indulni.

BK: Hogyan szeretnétek beszállni a hirdetési piacra?

ZG: Vegyes konstrukcióval megyünk, azaz sales house együttműködéssel és saját direkt értékesítői csapattal is jelen leszünk a hirdetési piacon, ami az idei évben alapvetően egy marketing tevékenység lesz, hogy felépítsük az ügyfélkapcsolatokat a maghatározott stratégiánknak megfelelően.

BK: Meddig van pénz a működésre, és addig hova szeretnétek eljutni?

ZG: Két évre van úgy pénzünk, hogy egy forint hirdetési bevétellel nem számoltunk. A tulajdonosi elvárás, hogy egy év alatt napi nyolcvanezer egyedi látogatót érjünk el úgy, hogy nem híraggregátorokra épül a felhasználói bázisunk.

#

Mit mondhatok erre? Úgy legyen! Kell a hírverseny, kell az újabb szereplő, és nagyon jó, hogy látnak még befektetők fantáziát a hazai online médiában. Persze ez most nagyrészt a jövő évi választások miatt egyben politikai kérdés és helyezkedés is, a lapot írókat ismerve a Zoom.hu nem a propaganda vonalat fogja képviselni. Én drukkolok nekik!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr10012676309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása