Az elmúlt 15 évben, amióta csinálom az Onlinemarketing.hu-t nagyon sokféle feladattal és nagyon sokféle céggel találkoztam. Voltak köztük nagyon nagyok és nagyon kicsik is. Az egy fős egyéni vállalkozásoknak is volt sok olyan releváns kérdése, amire komoly szakmai válaszokat kellett adni, és a sok száz fős cégek esetében is van néha olyan kérdés, amire jó lenne kapni gyors szakmai vagy akár közösségi választ.
A munkák sokszínűségében nemcsak a tartalom változott, hanem az is, mennyire szoros együttműködésre volt szüksége a megrendelőnek. A mai napig dolgozunk úgy cégeknek, hogy gyakorlatilag mi vagyunk a marketing részlegük, de dolgozunk úgy is, hogy csak egy-egy területtel foglalkozunk, vagy csak néha kell tanácsokat adnunk.
Ugyanakkor nagyon sok olyan megkeresést kapunk, amire nem tudunk jó választ adni: a nagyon kicsik esetében túl drágák vagyunk (amikor valaki havi 20 ezer forintot akar költeni, akkor ennek többszörösét nem fogja kifizetni kampánykezelésre), és sokszor a nagyon nagyoknál komplett marketing osztályok várnának el egy-egy speciális feladatra választ - néha olyanra, amiben nem mi vagyunk a jó választás.
Évek óta adminisztrálom a legnagyobb haza KKV marketinges Facebook csoportot, és látom, hogy milyen kérdések merülnek fel és milyen problémák vannak ott. Az egy hatalmas csoport, a tudásmegosztás sem működik mindig ideálisan, de sok kérdésre se kapnak megfelelő választ az érdeklődők - pontosabban nehéz a sok fölösleges, értelmetlen, akár trollkodó válasz közül kiszedni a lényeget. Mivel az egy hatalmas csoport, így nem is várható el, hogy minden szinten szakmai legyen. A téma a marketing persze, de néha a sok ember miatt elsikkad egy-egy fontos kérdés.
A fentiek mind abba az irányba mutattak, hogy kellene egy olyan hely, ahol tudunk adni érdemi segítséget mindazoknak, akik valamiért még nem az ügyfeleink, tudunk segíteni azoknak, akik jól értenek a marketinghez, de kellenek a plusz információk és a plusz élmények, és tudunk segíteni azoknak, akiknek néha vannak szakmai kérdéseik, de ezért nem akarnak külön tanácsadást rendelni.
Így született meg az Onlinemarketing Klub ötlete, és ezen problémák mentén állítottuk össze a szolgáltatásokat.
Van tehát egy zárt Facebook csoport, ahol én és a kollégáim biztosan adunk válaszokat, miközben felhozunk témákat is.
Van egy weboldal, ahol zárt térben vannak elérhető szakmai anyagok, esettanulmányok, hírek.
Rendezünk eseményeket, ahol egy-egy témával foglalkozunk, ami aktuális, érdekes, ami a tagoknak hasznos.
Vannak kedvezményeket adó partnereink, akik marketinghez lazán vagy szorosan kapcsolódó szolgáltatásokat kínálnak a tagoknak alacsonyabb díjért.
És ha valakinek olyan egyedi problémája van, amit nem szeretne a közösséggel megosztani, annak kedvezményes áron, 10.000,- Ft + áfás óradíjért adunk (online) személyes tanácsadást is.
Ez az a csomag, amit havi 5.000,- Ft + áfa áron adunk (12 hónapos előrefizetés esetén). Ráadásként, aki egy évet kifizet, adunk egy plusz cikkmegjelenést is a Klub weboldalán.
Azt gondoljuk, ez egy jó ár-érték arányú csomag, amit szívesen ajánlok marketingeseknek és olyan vállalkozóknak, akiknek néha szükségük van marketinges segítségére.
Az Onlinemarketing Klub tehát azoknak szól, akiknek szükségük lehet egy szakmai közösségre, folyamatosan új tudásra és néha egy kis segítségre is.
Gyere, és legyél te is klubtag!
Utolsó kommentek