Január elején írtam arról, hogyan lehet moderálni a közösségi médiában. Nem fogom idemásolni az egész cikket, és a lényeget: ezeket a tanácsokat adtam, ezeket csinálhatjuk.
- Megpróbálhatjuk meggyőzni a másik felet, hogy ne tegye azt, amit tesz.
- Törölhetjük a nem tetsző véleményt.
- Törölhetjük a nem tetsző személyt.
- Elrejthetjük a kommentet.
- Kikapcsolhatjuk a kommenteket.
- Előzetesen moderálhatunk.
- +1: mindenre válaszolunk
A cikkben részletesen is leírtam, ezek mit jelentenek, de most február 23-án délután 14 órától rászánunk a témára egy jó órányit. Olyanokkal fogok beszélgetni, akiknek a napi munkájuk a kommentek követése és moderálása valamilyen módon.
Azért is tartom fontosnak ezt a témát, mert a jó közösségi média stratégia egyik eleme a párbeszéd, ami viszont elsősorban a kommenteken keresztül jön létre. Így aztán kellenek a kommentek, de ha nincsenek moderálva, akkor az üzletileg több ok miatt is káros.
Tehát a jövőheti témánk a moderálás a közösségi médiában, a résztvevők pedig Gáspár Katalin, a Harmonet tulajdonosa, Bucsányi Mária, az Onlinemarketing.hu senior account menedzsere, Kovács Barbara, az Onlinemarketing.hu közösségi média menedzsere. A beszélgetést én vezetem.
A beszélgetés az Onlinemarketing Klub-ban, annak a zárt Facebook csoportjában lesz. A részvételhez be kell lépni a klubba, ha még nem vagy tag. Várunk kedden!
Utolsó kommentek