Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mikor kell(ene) posztolni?

Címkék: facebook twitter közösségi média instagram LinkedIn

2021.04.27. kedd 09:59 Konrad

Sokszor kérdezik, mikor kell posztolni Facebook-on, Instagramon, vagy más felületen. Erre sosem tudtam igazán jó választ adni, mert ahhoz, hogy a teljes piacra igaz kijelentést tegyek, nem látok elég adatot. Viszont most belefutottam egy tavaly augusztusi cikkbe, ami kifejezetten részletesen vizsgálja ezt a kérdést.

Facebook, Instagram, Twitter és LinkedIn posztokat vizsgált, és nemcsak úgy általában, hanem szegmensekre bontva: mikor lesz a legnagyobb aktivitás, mikor lehet a legtöbb terméket eladni, és így tovább. Például ha azt akarjuk, hogy sok aktivitás legyen általában, akkor szerdán 11 és kora délután kell posztolni, és a vasárnapot el kell felejteni:

btp-2020-facebook-heatmap-global.png

Nem szeretném a teljes cikket idemásolni, olvassátok el, érdemes. Aztán mindenki próbálja ki, nála hogyan működnek ezek az időpontok, mennyire igaz a saját célközönségére. Mert azt nem szabad elfelejteni, hogy minden ilyen kutatás az átlag eredményt adja, és nem azt, hogy nálam pont mikor lesz jó a posztolás. Ezek a kutatások mégis nagyon hasznosak: olyan tippeket adnak, amelyekkel el lehet indulni. Például kipróbálni az itt jónak jelzett időpontot, és elkerülni azokat, amikor nem érdemes kirakni tartalmat.

Így most van egy jó válaszom, ha kérdezik, mikor posztolj. De azt azért továbbra is mindig hozzá fogom tenni: kísérletezni kell, mert minden cég, minden célcsoport másképp működhet.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4916512274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evilwolf 2021.05.01. 11:02:26

Mindenki posztoljon amit akar, és akkor, amikor akarja.
Mi az amit leírtál?
Ugyanaz mint a botox barbizás, másnak megfelelni, a piacnak megfelelni.
A műdolgokat jobban utálom, mint az ad hoc hülyeséget.
Hülyeségnek hitt írás is lehet hasznos, és hasznosnak hitt írás is lehet hülyeség. Ezt az idő és a valóság fogja igazolni, nem a poszt és az hozzáfűzött kommentek.
Ezért nem szabad a véleményt tiltani, gátolni, korlátozni, ha nem bűncselekményt valósít meg.
Ja és azt ne egy diktatúra határozza meg, hogy milyen vélemény bűn.


süti beállítások módosítása